Beschrijf hier uw ervaring

Buitenlamp besteld. We hadden er al eerder 1 ergens anders besteld. Deze keer was lamponline voordeliger. Hebben al eens eerder hier besteld en ook deze keer tevreden.

Richard

Goede communicatie en snelle afhandeling

Prettig!

Yvonne Gerlag

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en compleet geleverd! Echter de montage van deze lamp had nogal wat voeten in de aarde……zeer lastig voor elkaar te krijgen…….eentje moet het geheel boven het hoofd in de buurt van het plafond... Snel en compleet geleverd! Echter de montage van deze lamp had nogal wat voeten in de aarde……zeer lastig voor elkaar te krijgen…….eentje moet het geheel boven het hoofd in de buurt van het plafond houden zodat de ander de bedrading kan doen en daarna ook nog eens de gaten moet gaan vinden om uiteindelijk de lamp vast te kunnen schroeven…….de spierpijn van het boven het hoofd houden, is pittig aanwezig. Maar het is ons gelukt en het resultaat is prachtig! Zeer mooie lamp met heeeeel veel licht…….een dimmer is aan te raden.

Dikky Hoeflaak

Goede service, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

goede kwaliteit van de lampen, alles in goede staat ontvangen.
Heb nog tel contact gehad, werd vriendelijk te woord gestaan.

Willem van Dee

Bestelling heeft iets op zich laten wachten maar erg tevreden met de gang spots

Beschrijf hier uw ervaring

Smeekte bevestiging van de bestelling maar na 5 dagen niets ontvangen te hebben even melding gemerkt waarna het na 1 dag geleverd is

H. Rijkse

Uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Complimenten! 😊

Arnhem

Snelle levering, duidelijk mail met factuur, zou er zeker weer bestellen

Beschrijf hier uw ervaring

Site is overzichtelijk, levering was snel, de lamp zag er als nieuw uit. Ik zou er in het vervolg weer bestellen

Daisy

Goede website, maar trage levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Het bestellen ging soepel en de website is overzichtelijk, maar de beloofde levertijd werd niet gehaald. Dit is jammer en punt van verbetering.

Lia de Vries

Voor een vraag over een wandlamp op de website nam ik contact op met de winkel in Almere. Ik werd keurig te woord gestaan en het antwoord kwam snel en was duidelijk. Het was doorslaggevend om de... Voor een vraag over een wandlamp op de website nam ik contact op met de winkel in Almere. Ik werd keurig te woord gestaan en het antwoord kwam snel en was duidelijk. Het was doorslaggevend om de bestelling te doen.

Beschrijf hier uw ervaring

Over de bestelling werd ik keurig op de hoogte gehouden via de mail zodat ik wist waar ik aan toe was.
De lamp was keurig en stevig verpakt zodat ik hem in goede staat in ontvangst heb kunnen nemen.
Inmiddels hangt hij aan de muur en ben ik ontzettend blij met mijn aankoop bij Lamponline.

Ka. de Korver

Leverd snel en op tijd, goede produkten

Goede service