Laura

Levering was op tijd alleen het product was niet volgens verwachting.

Op tijd, netjes verpakt, producten waren in goede staat

Het was ons niet duidelijk dat er openingen in de lampionnen zaten waardoor de lichtjes niet onderin konden blijven liggen. Misschien onze fout, maar echt duidelijk was het niet. Een tip: Geef een pop-up bepaalde combinaties van producten. Laat het plaatje duidelijker zien.

Verliep allemaal prinašŸ‘šŸ¼

Overzichtelijk

Lampionnen besteld, snel geleverd, goed contact.

snelle levering, goed meedenken

een mogelijkheid om voor bedrijven op rekening te kopen

Het is leuk als je uiteindelijk vindt wat je al lang zoekt. Ik heb het gebruikt om mijn beeld meer uitstraling mee te geven.

Breed assortiment voor elk wat wils.

Moest even zoeken om de verschillende mogelijkheden overzichtelijk op een rij te krijgen

Anita

In principe goed, wel jammer dat er 2 verlichting van de led ballonnen al kapot waren. Dit was ook duidelijk niet goed gecontroleerd.

Led ballonnen werden gekoppeld aan dancing with the stars waar ik ze gezien had.

Tijdens het inpakken controleren of alles werkt.

Prima bedrijf om online te bestellen

Nee hoor ga zo door

Vase The World

Goed, vriendelijk, supersnelle levering!

Goed, vriendelijk, supersnelle levering! En snelle reactie bij vragen.

Juiste info , snelle levering

Via bol.com; 3 lampionnen besteld; waarvan 1 direct stuk ging
Via bol.com; 3 lampionnen besteld; waarvan 1 direct stuk ging
Via lampion-lampionnen .nl 2 lampionnen besteld waarvan 1 het niet doet en er te weinig spanning op het frame staat, zodat het frame te los in de lampion zit.

leuke kleuren

controleer het artikel voor het op te sturen. zonde van de tijd en de verzendkosten.
Terug sturen via Bol.com was niet makkelijk , hoop dat het terug sturen naar lampion-lampionnen makkelijker gaat.
2 van de 5 lampionnen waren niet goed; ik zou niet opnieuw bestellen door deze ervaringen.
Verloop van de order, kan ik niet bevestigen; hangt af van de afwikkeling van de retouren

Jansen

Prima, duidelijke website.