Arno

Makkelijk bestellen, duurt een paar dagen voor het wordt verstuurd maar dan is het er ook snel

duidelijke communicatie omtrent bestelling

Marie-Jose

Prima, snelle levering

snel

Vandenheuvel verlichting

Vriendelijk personeel en goed geholpen

Overzichtelijk

K. Kruisdijk

Niet gehele bestelling ontvangen, een onderdeel een dimmer is nog steeds niet geleverd. Volgens dit bedrijf is het wel geleverd. Lamp inmiddels al weken in ons bezit zonder dimmer van rond€ 7,95.... Niet gehele bestelling ontvangen, een onderdeel een dimmer is nog steeds niet geleverd. Volgens dit bedrijf is het wel geleverd. Lamp inmiddels al weken in ons bezit zonder dimmer van rond€ 7,95. Echt heel vervelend en bizar.

Voorstel voor bijpassende producten zoals in dit geval de dimmer. Maar ja moet die wel geleverd worden.

Herman

Prima snelle levering en goede communicatie

Veel keuze

HansvB

Goede info en alles vlgns afspraak ontvangen

Goede info betreft bestelling en verzending/ontvangst

freek

Prima webshop

Heldere informatie

gielen

Top

kwaliteit

Albert Piket

Snelle levering, product bleek niet te werken, bedrijf telefonisch niet bereikbaar (antwoordapparaat) dus probleem niet op te lossen waarna het product door mijnsite geretourneerd

Niet

Reactie LampenOnline.com:

Beste Albert,
Beste Albert,
U heeft volgens mijn informatie keurig antwoord gehad op uw email. De verlichtingsrail waar u over spreekt wordt tientallen keren per week besteld en moeiteloos door een elektricien werkend te krijgen, geen enkele vergelijkbare klacht over de afgelopen jaren. Ben bang dat u het zelf niet op de juiste manier heeft aangesloten.
Mvgr.
Stephan Broeders