EVI

Altijd prettig en kundige hulp. Ook als er een reparatie is, is de service prima !

Berdien de Jager

Zeer goed

Janneke Stolk

De lamp voldoet aan verwachting. We zijn hier heel tevreden over.
De lamp voldoet aan verwachting. We zijn hier heel tevreden over.
Echter de bezorgservice is onder de maat. Tijd was niet aan te passen en de bezorger heeft het pakket gewoon voor de deur gezet terwijl wij niet thuis waren. We hadden geluk dat hij er nog stond toen we thuis kwamen

Reactie Lampenhuis:

Hartelijk dank voor uw review. Het pakket is verzonden met een koeriersdienst welke gespecialiseerd is in het vervoeren van kwetsbare pakketten. Zij bieden inderdaad niet de mogelijkheid om na... Hartelijk dank voor uw review. Het pakket is verzonden met een koeriersdienst welke gespecialiseerd is in het vervoeren van kwetsbare pakketten. Zij bieden inderdaad niet de mogelijkheid om na ontvangst zelf de dag/tijdstip van aflevering aan te passen, maar dit hadden wij voor u kunnen regelen.
Wanneer u niet thuis bent op moment van aflevering wordt er normaliter altijd telefonisch contact met u opgenomen om af te spreken of het pakket bijvoorbeeld bij de buren of in de tuin gezet mag worden.
Wat betreft dat het pakket zonder uw medeweten voor de deur is gezet is zeker niet de bedoeling en niet acceptabel, de chauffeur zal hier op worden aangesproken.

J.P. Keijzers

Mooi keuze, en redelijke prijs lampen. Snelle afwikkeling met goed logistieke service.

Anton van Oss

Snelle levering en communicatie

Herman Haas

Bestelling liep soepel. Na telefoontje tijdige levering.

Ine Verberne

Zeer goed, aanvankelijke onduidelijkheid over bezorging goed opgelost.

Maria

Goede ervaring met aanschaf van 2 mooie lampen.

j schutte

Mooie lamp gekocht ook al eerder .

G.Laks

Plezierige en deskundige bediening, gaf de doorslag tot de aankoop