Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Bahar Gargili

Laminaat Outlet waar ze met glimlach verwelkomen met bakje koffie

Personeel jullie zijn toppers!
Klantenservice jullie zijn ook echt toppers!

Ik heb zeer goede ervaring...
Laminaat Outlet waar ze met glimlach verwelkomen met bakje koffie

Personeel jullie zijn toppers!
Klantenservice jullie zijn ook echt toppers!

Ik heb zeer goede ervaring met jullie opgebouwd dank jullie wel!!

Ze hebben echt breed assortiment waar je meteen al de keuze kan maken

Erg behulpzaam medewerkers ze nemen graag de tijd voor je en denken met je mee Waar je nog om twijfelt om de juiste keuze te adviseren

Ik ben heel erg tevreden met de juiste vloer keuze en nog steeds genieten wij ervan heerlijk vloer

Het is echt de moeite waard om van waar je ook van Nederland vandaan komt hier te komen beste kwaliteit voor een goed prijs
Je zal echt geen spijt van krijgen

Voor het prijs en kwaliteit 10 punten met 5 Sterre ??

Ga zo door!

Via internet

Perfecte ervaring. Mooie vloeren. Deskundig. Goede prijs.

Zo doorgaan.

Online

Niels Vink

Vriendelijk personeel en snelle service

Het is in de buurt

jan soomer

Wij zijn heel erg blij met Laminaatoutlet! Prima ontvangen deskundig advies en goede service. Kortom, als je advies wil over laminaat vloeren dan ben je hier aan het juiste adres

Internet

M de Kock

Nog even snel een vloertje uitzoeken om s'avonds te leggen... door de professionele en uiterst vriendelijke heren van de Laminaat Outlet was dat binnen 30 min geregeld en legden ze zelfs de zwaren... Nog even snel een vloertje uitzoeken om s'avonds te leggen... door de professionele en uiterst vriendelijke heren van de Laminaat Outlet was dat binnen 30 min geregeld en legden ze zelfs de zwaren pakken laminaat achter in de auto. Wat een top zaak!

Blijf zo klantvriendelijk!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ik rijd er regelmatig langs...

Roald Zuidweg

Wij hadden al eerder laminaat voor in de woonkamer bij Laminaat Outlet gekocht. Omdat wij destijds zeer klantvriendelijk zijn geholpen en het huidige laminaat van uitstekende kwaliteit is, zijn wij... Wij hadden al eerder laminaat voor in de woonkamer bij Laminaat Outlet gekocht. Omdat wij destijds zeer klantvriendelijk zijn geholpen en het huidige laminaat van uitstekende kwaliteit is, zijn wij weer gaan kijken, nu voor laminaat in de keuken. Opnieuw zijn wij geslaagd en wederom was men zeer klantvriendelijk.

Voor elk budget is daar een vloer te vinden. Er is voor ons geen reden om bij een ander bedrijf te gaan kijken.

Verbeterpunten of tips winkel

Niets aan doen. Is wat ons betreft hellemaal naar wens.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Al eerder laminaat bij hen gekocht.

Arthur van der linden

Een goede ervaring ,erg vriendelijk vakkundig en gezellig personeel, komen zeer goed hun afspraken na

Verbeterpunten of tips winkel

geen idee op dit moment misschien komt dit later nog eens

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

ik ben in aanraking gekomen met laminaat outlet door mijn beneden buurman die ook zijn laminaat bij jullie vandaan heeft

Veltman

Wij hebben ons laminaat ook hier voor de derde keer gekocht prima geholpen door het personeel
Wij hebben ook bij hun opslag gekregen voor ons laminaat daar onze woning april 2022 opgeleverd wordt was geen probleem even bellen in april en wordt dan bezorgt.

Was al klant

Kim Beszelsen

Fijn! Kundige, aardige en behulpzame mensen.

Verbeterpunten of tips winkel

Via maps wordt je naar de achterkant van de winkel geleid. Niet practisch als het om inladen gaat. Wellicht handig om daar eens naar te kijken.

Google

Maaike Nicolai-Geerling

We zijn uiterst tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Fijn dat je voor een scherpe prijs toch een winkel kan bezoeken en niet aangewezen bent op internet. Verder nette afhandeling van een... We zijn uiterst tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Fijn dat je voor een scherpe prijs toch een winkel kan bezoeken en niet aangewezen bent op internet. Verder nette afhandeling van een verbeterpunt dat we gaven mbt de legservice van de plinten. Niets dan positiefs!

Verbeterpunten of tips winkel

Geen, uit alles blijkt dat klantwaardering belangrijk is en feedback geven van waarde wordt gezien. Bij ons met name positieve feedback!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

We rijden er regelmatig langs en zien de gevelbekleding.