Jolie Miog

Ik ben positief verrast door de ladiesnight die werd gegeven door Wilma! Ik wist niet goed wat ik moest verwachten van de ladiesnight, maar ik heb heel de avond met een glimlach op mijn mond... Ik ben positief verrast door de ladiesnight die werd gegeven door Wilma! Ik wist niet goed wat ik moest verwachten van de ladiesnight, maar ik heb heel de avond met een glimlach op mijn mond geluisterd. Het was niet alleen een hele leuke avond, maar ook erg interessant. Wilma sprak met passie en erg oprecht. Ook laat Wilma je erg op je gemak voelen en luistert naar vragen en of verhalen!

Renee

De Ladies Night werd begeleidt door Wilma.
De Ladies Night werd begeleidt door Wilma.
Wilma is een leuke, spontane vrouw die de uitleg op een nette en duidelijke manier heeft gegeven. Ze creëerde veel veiligheid binnen de groep waardoor er heel open met elkaar gesproken kon worden. Het is een avondvullend programma waarin je veel nieuwe dingen kunt leren en ontdekken en waar ruimte is om met elkaar te lachen. Erg leuk om eens samen met je vriendinnen groep te doen. Het heeft mij positief verrast.

Brenda

Super gezellige eerste ladies night gehad. Wilma vertelt heel leuk en zorgt dat iedereen op zijn of haar gemak is!

Chantal

Het was echt fantastisch, zo ontzettend gezellig gehad! Onze consulent was Wilma. Ze stelde iedereen op zijn of haar gemak en we hebben ontzettend gelachen met ze alle! We gaan zeker binnen nu en... Het was echt fantastisch, zo ontzettend gezellig gehad! Onze consulent was Wilma. Ze stelde iedereen op zijn of haar gemak en we hebben ontzettend gelachen met ze alle! We gaan zeker binnen nu en een jaar Wilma weer uitnodigen voor een nieuwe party! Nogmaals bedankt Wilma

Estelle

Super leuke ladies night gehad met Wilma!!

Tamara

Super gezellige en leerzame avond gehad met Wilma! Geslaagde eerste ladies night!

Demi

Super leuke avond gehad onder begeleiding van Wilma, fijne tips en de groep kwam lekker los!

Lune Deldime

FANTASTISCH EN LEERRIJK!