H. ten Napel

Mooie planten (beukhaag) en op afgesproken tijd geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie planten (beukhaag) en op afgesproken tijd geleverd.

Eddy Theunisz

Top

Top

Gerard van den Berg

Prettig en goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 2 x iets besteld, alles was naar wens.

Bert

Taxushaag puike kwaliteit en planthulp

Beschrijf hier uw ervaring

Gewoon naar de kwekerij gegaan. Marcel gesproken: betrouwbare prettige man om mee te schakelen ook toen ik even moest uitstellen. Twee man meegeholpen om te planten. Harde werkers met instelling... Gewoon naar de kwekerij gegaan. Marcel gesproken: betrouwbare prettige man om mee te schakelen ook toen ik even moest uitstellen. Twee man meegeholpen om te planten. Harde werkers met instelling niet lullen maar poetsen. Wat ik kan oordelen mooie kwaliteit taxushaag. Ik ben er blij mee en zal een nabestelling door wijziging van tuin layout zeker weer bij Top en Top kwekerij

Caroline Roelofsen

Snelle levering van bijzonder goede coniferen voor bijna de helft van het geld van andere kwekers. Super dat er op zeer korte termijn ook nog coniferen nageleverd konden worden omdat ik te weinig... Snelle levering van bijzonder goede coniferen voor bijna de helft van het geld van andere kwekers. Super dat er op zeer korte termijn ook nog coniferen nageleverd konden worden omdat ik te weinig had besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Betrouwbaar en uitstekende prijs/ kwaliteit

Marcel

Mooie bomen!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service met aardige meedenkende medewerkers

Ed

Na via google zoeken gelezen dat er niet alleen bezorgservice geboden wordt maar ook afgehaald kan worden waarna even gebeld. Er werd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon te woord gestaan. De... Na via google zoeken gelezen dat er niet alleen bezorgservice geboden wordt maar ook afgehaald kan worden waarna even gebeld. Er werd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon te woord gestaan. De betaling en bestelling aansluitend geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring

De volgende dag al afhalen. Plezierig dat hulp werd verleend met coniferen deskundig inladen op de aanhanger. Mooie kwaliteit coniferen en dezelfde middag al thus in de tuin geplant en water geven... De volgende dag al afhalen. Plezierig dat hulp werd verleend met coniferen deskundig inladen op de aanhanger. Mooie kwaliteit coniferen en dezelfde middag al thus in de tuin geplant en water geven gewaarborgd met een druppelslang. Zeer prettige ervaring. Zeer aan te bevelen kwekerij.

Mirjam Bertrand

Vriendelijke mensen en reageren snel op je vragen

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies en snelle levering mooie coniferen, prijs kwaliteit zeer goed

T.H. Boross

Snel en goed

Beschrijf hier uw ervaring

communicatie perfect, levering als een speer, bestelde bomen zijn mooi en leuk geprijsd

Edwin

Supersnelle levering en mooie kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

De levering stond de volgende ochtend al voor de deur. Net geen 5 sterren omdat men dit niet van te voren had gemeld. Had men een melding gemaakt, dan waren de 5 sterren absoluut verdiend geweest