Iris van der Knaap

Zeer snelle levering. Fijn dat de samples gratis zijn.

Goede kwaliteit kunstgras.

Burçak Kiyak

Snel geleverd

Goede prijskwaliteit verhouding

Marco Maaijen

Overzichtelijke website en snelle levering. Echter de levering zelf wordt door 1 persoon gedaan. klant moet dan zelf meehelpen uit de bezorgauto te halen en het veel te zware pakket (wat bijna niet... Overzichtelijke website en snelle levering. Echter de levering zelf wordt door 1 persoon gedaan. klant moet dan zelf meehelpen uit de bezorgauto te halen en het veel te zware pakket (wat bijna niet te tillen is) in de tuin te leggen. Dat vind ik een hele slechte service, en ook niet verantwoord voor de bezorger.

snelle levering

Cor Hompert

Vlotte behandeling

mooi gras

Ron Cornelissen

Wij zijn al tijden op zoek naar kunstgras. Als je op het internet zoekt naar kunstgras kom je op veel plaatsen terecht, er is immers keuze genoeg, zaken online zijn er te kust en te keur.

Maar ik had ook nog een aantal vragen en van sommige bedrijven hoorde ik niets of pas enig tijd later. Maar Kunstgrasconcurrent regeerde al vrij snel en ik voelde me zeer serieus genomen. We zijn zelfs langs geweest om het gras te "voelen", dat kan prima daar want ze hebben het gewoon liggen.

Zij konden me van goed advies voorzien en waren zelfs kritisch (en eerlijk) op sommige van mijn voorstellen en dat vind ik prettig. Uiteindelijk heb ik hun advies ter harte genomen en heb besteld wat zij mij aanraden.

Ook hier geld dat er steeds persoonlijk advies is geweest. Als je goed zoekt dan zijn er ongetwijfeld bedrijven bij wie je het eventueel goedkoper kunt aanschaffen maar dit persoonlijk advies en contact is “onbetaalbaar”.

Een goed service is heel veel waard, de communicatie is helder en duidelijk. En ook een heldere website waar naast het product ook nog diverse informatie over de producten staan.

Het zijn de mensen die het verschil maken, niet de producten.

Een zonnige groet,
Ron

Duidelijke website, goede en heldere communicatie en kwalitatieve goede producten

Van Dijk

Vriendelijk

Snel

Lydia Kapitein

Goede ervaring qua sample opsturing, We hebben zeker een keuze gemaakt en zullen wanneer mogelijk ook bestelling plaatsen

Netjes verpakt en genoeg keuze

Js de Graaf

Keurig netjes geholpen en mooi produkt

Mooi produkt voor scherpe prijzen

Mariska Benedict

Zeer snelle levering

Communicatie, meedenken en kwaliteit

Tolga Sahin

Goed bereikbaar en snelle levering