Dennis Hilversum

Snel antwoord en snelle levering, prima product

Lennart

De website: perfecte product- en toepassingsinformatie, de klantenservice (telefonisch); zeer klantvriendelijk en met kennis van zaken, de levering: conform afspraak en het product; helemaal zoals... De website: perfecte product- en toepassingsinformatie, de klantenservice (telefonisch); zeer klantvriendelijk en met kennis van zaken, de levering: conform afspraak en het product; helemaal zoals besteld!

Walter Vangerven

Ze komen na wat ze beloven, ik heb een monster van kunstgras aangevraagd en binnen 2 dagen is het in huis.

Robin van gils

Mooi gras

Reactie Kunstgras.nl:

Beste Robin, Wij betreuren dat u niet tevreden bent over het kunstgras op maat. Het is inderdaad zo dat wij in de praktijk altijd 5cm extra leveren, zodat u altijd uitkomt, en inderdaad nog wat... Beste Robin, Wij betreuren dat u niet tevreden bent over het kunstgras op maat. Het is inderdaad zo dat wij in de praktijk altijd 5cm extra leveren, zodat u altijd uitkomt, en inderdaad nog wat dient af te snijden. Voor ons ook een leermoment, dus bedankt voor deze opmerking, we gaan onze voorwaarden hier op aanpassen! Met vriendelijke groet, Team Kunstgras.nl

Henk

Snelle levering en precies zoals besproken.
Uitermate tevreden en ga het zeker aanraden bij vrienden als die zoiets zoeken.

Michiel

Duidelijke website en goed telefonisch advies
Zeer snelle levering

Veel keuze
ruim prijs niveau

Yentl Mussche

Geen idee

Fotostudio Ziezo Gorinchem

Compleet aanbod. Direct op maat mee te nemen. Geen opdringerige verkopers. Wel plezierige hulpvaardige verkoper met goede adviezen. Goede afhandeling.

Prijs en snelle levering