Leo keur

Al meerdere malen wat besteld
Prima en snelle afhandeling keurig netjes geleverd en verpakt
Alle lof voor dit bedrijf, prima.

Zie bovenstaand!!

Luitjes

Goed . ik heb er geen problemen mee ik hoef niet klagen . snelle levering

vlotte levering binnen twee dagen is het in huis.

martin meijer

Ik heb een aantal jaren geleden de vitamine stoot voor mijn krielkippen gekocht op aanraden van een duivenmelker.dit product is mij zo goed bevallen dat ik na de over datumtijd.Direct heb besloten... Ik heb een aantal jaren geleden de vitamine stoot voor mijn krielkippen gekocht op aanraden van een duivenmelker.dit product is mij zo goed bevallen dat ik na de over datumtijd.Direct heb besloten om dit maar even via internet weer op te zoeken en te bestellen.als mijn kippen nl. in de rui zijn is het met een aantal vitamine stoten heel snel dat hun verenkleed weer optimaal is.

de snelle afhandeling en het gemak service zeer goed

Hendrik ter Horst

Ik bestel een product om af te leveren op mijn huisadres. Uiteindelijk wordt er gezegd 'dat het product niet kon worden afgeleverd' op mijn huisadres, terwijl er 1 persoon op het erf aan het werk... Ik bestel een product om af te leveren op mijn huisadres. Uiteindelijk wordt er gezegd 'dat het product niet kon worden afgeleverd' op mijn huisadres, terwijl er 1 persoon op het erf aan het werk was en twee personen in huis waren. Gevolg: ik moet het product afhalen bij een afhaalpunt in Ter Apel. Dat is 8 km heen en 8 km terug. Ik heb dat als buitengewoon negatief ervaren.

Uiteraard niet.

Snelle levering en goede service

Prima bedrijf en goede service

binnen 1 dag bestelling al binnen

C van der Linden

Goed , snellelevering

op de beurs in Houten contact gehad.. alle vragen warden in alle rust netjes en rustrig beantwoord

Wil

Bestelde artikelen snel ontvangen.

Hombrouckx Joseph

Gewoon heel positief