M. Bierkens

Snelle, nette levering met eenvoudige betaling.

Münzer

Een goede ervaring, na levering ook de firma in Amerongen bezocht, een enorme voorraad en vriendelijke adequate bediening. De dralon ligbed kussens zijn prachtig van kleur en kwaliteit ,
Een...
Een probleem je wilt er niet meer van af !!!

Eerste bestelling afgehaald, bestelling lag klaar op het door ons gekozen tijdstip. Daarna nabestelling per post, ook snel en volgens opgave geleverd. Aanrader!

Marcel Griekspoor

De start was goed voor de eerste opdracht, de vervolgopdracht liep wat moeizaam en informatie was miniem. Ik moest er zelf achteraan om uitsluitsel te krijgen en dat dan erg teleurstellend.... De start was goed voor de eerste opdracht, de vervolgopdracht liep wat moeizaam en informatie was miniem. Ik moest er zelf achteraan om uitsluitsel te krijgen en dat dan erg teleurstellend. Uiteindelijk is het netjes opgelost, dat zeker, maar klanten moeten beter worden geinformeerd.

Snelle levering en mooie produkten, een fijne webshop.

Snelle reactie op bestelling. De bestelling zelf was onverwacht snel binnen. Een aanrader om bestellingen te plaatsen.

marianne saris

Heb uw website overigens nog niet bezochteerste keer iets bij uw bedrijf besteld en ben bijzonder tevreden over het product

tom de hoog

Goede service en slecht bezorging

c kreuze

Alles verliep heel vlot en werd keurig thuisbezorgd! Ben erg tevreden