Ron Dussen v/d

Prijs aantrekkelijk maar levering niet volgens de website

Makkelijke website en de prijs is aantrekkelijk

Op de site vertellen dat bestelling dezelfde dag verzonden is terwijl ik pas de volgende dag een bericht krijg dat de verf is aangeboden bij de vervoerder klopt niet! Wij hadden juist daarom bij... Op de site vertellen dat bestelling dezelfde dag verzonden is terwijl ik pas de volgende dag een bericht krijg dat de verf is aangeboden bij de vervoerder klopt niet! Wij hadden juist daarom bij deze site besteld vanwege hun claim dezelfde dag verzonden. Komt hun belofte dus niet waar.

Reactie Koopverfonline.nl:

in dit geval klopt het wat u zegt. voor 17.00u besteld is inderdaad meestal de volgende dag in huis. maar in deze rare tijden met het corona virus lopen heel veel dingen anders dan... in dit geval klopt het wat u zegt. voor 17.00u besteld is inderdaad meestal de volgende dag in huis. maar in deze rare tijden met het corona virus lopen heel veel dingen anders dan normaal.
doordat heel veel winkels en afhaalpunten van postnl om 17.00u sluiten reed postnl anders dan we gewend waren. dat had op sommige dagen inderdaad wel eens gevolgen voor de bestellingen die bij ons tussen 16.00u en 17.00u geplaatst waren. gelukkig mogen we nu weer normaal open met z'n allen en zal het weer veel beter gaan. excuses voor het ongemak

Jan Hoogland

Vandaag besteld en morgen in huis. Blikken waren goed verpakt dus geen beuk!

Snelle en betrouwbare levering

Wilco Westdijk

Goed, goede producten, fatsoenlijke prijs, snelle levering.

Zie boven.

Van bepaalde producten kleinere verpakkingseenheden leveren. Niet iedereen kan of wil grote blikken kopen, soms is een klein potje voldoende.

Dilly Goesinnen

Zeer snelle levering

Fijn advies

Gert Floor

Goede eerste ervaring, vlotte correcte levering!

Goede en vlotte service!

Nico Klok