Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Daphne

Prachtige kaartjes, goede service en snelle levering

Snelle levering, goede service en de kaartjes zijn prachtig

Denise t Hardt

Top service
Onze proefdruk bleek na bestelling blanco te zijn
Hiervan zijn we netjes op de hoogte gebracht en hebben samen het gemaakte ontwerp hersteld en opnieuw besteld

Goede service ze Melden snel als er iets mis is en komen met een oplossing

Blijf vooral zo door gaan

Pascal

Klantvriendelijk

LvZ

Super goed

Mooie kwaliteit snelle levering

Klein tipje; de naam van de kaarten aan kunnen passen.

Tanja

Super! We hebben hier onze geboortekaartjes besteld. Eerst een proefdruk besteld, wat een prachtige kwaliteit :) we waren meteen verkocht. Super fijn contact via de mail gehad om alles te regelen.... Super! We hebben hier onze geboortekaartjes besteld. Eerst een proefdruk besteld, wat een prachtige kwaliteit :) we waren meteen verkocht. Super fijn contact via de mail gehad om alles te regelen. Een extra inleg voor de kraamborrel van hetzelfde kaartje was ook geen probleem. Een mailtje en binnen 10 minuten was het geregeld.
Bij het bestellen vergeten de datum aan te passen, super attent en oplettend kregen we een mailtje hierover en werd het aangepast voordat ze gedrukt werden.

Klantvriendelijk, vlot, attent

Sharina

Mijn trouwkaarten hier besteld. Fijne snelle service en veel aanbod om uit te kiezen. Wel jammer dat je niet alle achtergrond kleuren kan aanpassen.

Kaarten zijn goed aan te passen, snel geleverd en goede kwaliteit

Op mobiele apparaten is het lastig om kaarten aan te passen. Niet alle kleuren zijn aan te passen.

Isabelle

Fijne ervaring! Snelle en goede levering

Onwijs snelle levering en mooie kaartjes.

Het samenstellen van de kaart mag wat mij betreft iets gebruiksvriendelijker. Was een tijdje zoeken hoe het precies werkte.

S. Koevoets

Fijne service

Overzichtelijke website, alle informatie kon ik hier vinden. Het ontwerpprogramma werkt ook erg prettig. Mijn bestelling had ik sneller dan verwacht in huis.

nvt

Ontevreden klant

Behoorlijk teleurgesteld

Bestel gemak

Wanneer er een bestelling eerst vertraagd is, en vervolgens fout geleverd. Betere oplossing bieden… fout geleverde kaartjes ontving ik er 115 en goede het exacte aantal bestelde… een kleinigheidje... Wanneer er een bestelling eerst vertraagd is, en vervolgens fout geleverd. Betere oplossing bieden… fout geleverde kaartjes ontving ik er 115 en goede het exacte aantal bestelde… een kleinigheidje als service zoals misschien wat meer kaartjes, of een knuffeltje oid erbij had wel het minste geweest…