Jan Aris

Prima! Snelle levering, lijkt een topproduct te zijn.

Klus en onderhoudsbedrijf Jack Smout

Mooi materiaal en makkelijk. Maar de andere dag zat het materiaal een beetje los. Het lijkt of het krimpt tegen de grond. Maar dit gaat later automatisch vaster zitten natuurlijk

Paul Wolters

Geen ervaring met het bedrijf maar wel met het product dat ze verkopen en daar ben ik zeer over te sproken.

herbert

Super product. wou dat ik dit eerder ontdekt had, gisteren met het hele gezin gekeken hoe zoon klein laagje zo Enorm kan uitzetten hartstikke leuk.

Edmond

Fijn product en vlotte levering.

Niels

Waarschuwing! Product lijkt goed te werken MAAR ALLEEN als er totaal geen (grond)water in het gat zit, maar dat staat nergens vermeld - niet op de website, niet op de doos, niet op het... Waarschuwing! Product lijkt goed te werken MAAR ALLEEN als er totaal geen (grond)water in het gat zit, maar dat staat nergens vermeld - niet op de website, niet op de doos, niet op het instructievel, nergens.

Als het spul in contact komt met water wordt het niet goed hard en blijft het een zacht schuim.

Reactie Kongcrete:

We hebben de informatie op onze website uitgebreid en o.a. ook bij FAQ gezet.
In de nieuw te produceren producten zullen we hiervoor extra informatie opnemen in de handleiding.
Vochtige...
We hebben de informatie op onze website uitgebreid en o.a. ook bij FAQ gezet.
Vochtige ondergrond is geen probleem maar in echt grondwater zou dit niet voldoende uitharden of minder opschuimen in volume.

frank

Werkt erg goed.

Donker Bouw

De ervaring met het bedrijf is wat minder, dagen geleden een mail verzonden aan info@kongcrete.nl maar tot op heden geen enkele reactie.

Clifford

Snelle levering en werkt erg makkelijk.