Dhr. van Ee

Snel, duidelijk en goed product

Veening

Goed telefonisch contact gehad over het product, en snelle levering!

Martijn Kuijpers

Er was een snelle levering en nette verpakking van het product.
Kongcrete is makkelijk in gebruik, echter doet het wat mij betreft niet geheel wat het beloofd.
Ik had voldoende Kongcrete...
Er was een snelle levering en nette verpakking van het product.
Ik had voldoende Kongcrete gekocht om 9 palen van 10cm doorsnee en 70cm diep mee te moeten kunnen vullen. De gaten waren exact gemaakt zoals opende verpakking omschreven werd. 2/3cm rond de paal opengelaten waar het product ingeschonken moest worden.

De snelheid waarmee Kongcrete expandeert is enorm, dat is precies zoals aangegeven, echter had ik bij iedere paal het dúbbele nodig van wat eigenlijk voldoende zou moeten zijn om het gat te vullen.
Helaas kwam de hoeveelheid die voldoende moest zijn telkens maar tot net boven de helft van het paalgat uit, dit was erg teleurstellend.

Ik heb in totaal 4 dubbel verpakkingen en 1 enkel verpakking gekocht, in 3 verpakkingen was product A geel, de kleur van zonnebloem olie.
Echter in 1 verpakking was product A grijs, deze gebruikte ik als laatste na contact te hebben gehad met Kongcrete met de vraag of dit wel klopt. (Het was geen probleem)
Bij gebruik van de laatste fles, met de grijze vloeistof werd me duidelijk dat deze vele malen beter werkte dat de gele variant, heel erg bijzonder en apart. Daarbij lichtelijk teleurgesteld zijnde dat we hier maar 1 fles van hadden.

Met de verpakkingen die goed zouden moeten zijn voor 9 palen heb ik er uiteindelijk maar 5 kunnen vullen..
Voor de overige ben ik nog 4 zakken snelcement gaan kopen.

Edwin

Zeer snelle levering

TvdB

Het is een zeer goed alternatief in plaats van beton.
Het is een zeer goed alternatief in plaats van beton.
De groot verpakking om twee palen mee in een keer te storten. Vind ik niet gebruiksvriendelijk. Hoe verdeel je de inhoud over twee palen. Uiteindelijk voor gekozen om de inhoud van twee palen te storten bij een paal. Wat goed gelukt is.
Uiteindelijk Zeer tevreden over het resultaat.

Ali

Goede spul, ik kan hem aanraden.

Benjomen Sierbestrating

Goed en snel geleverd

Fig

Geweldig product als je palen moet zetten.