Micky

Verbeterpunten: Geen om op te noemen. Kom zekers weer terug

Marian

HW

Verbeterpunten: De beschrijving van de smaak van de geboden koffies is cliché, matig en eufemistisch. Smaak van zuidvruchten staat bijvoorbeeld voor gewoon zuur.
De transporteur GLS is beneden...
De transporteur GLS is beneden elk aanvaardbaar peil. Ik heb nu ook via BinQ diverse ervaringen met GLS en die zijn niet goed. Steeds veel en veel te laat en bij klachten krijg je steeds dezelfde cliché brief waarin staat dat zij de zaak onderzoeken en verbeteren. Dus niet! Mijn laatste bestelling was in een verkeerde stad bezorgd en dan laten ze de boel gewoon maar liggen. Een normaal bedrijf maakt dan een spoedbestelling en biedt persoonlijk excuus aan. Neen, hier kreeg ik van GLS een doorweekt nat pak met inhoud aan. Schandalig! Voor mij een reden om nog wel heel hard na te denken iets bij KOffiethee Plaza of BinQ te bestellen als zij met GLS blijven bezorgen. Onderkant van de markt!

Verbeterpunten: Snellere service

Verbeterpunten: Verzendkosten is hoog

Michiel

Nette prijs/kwaliteit van de producten. Snelle levering. Verbeterpunten: Slecht verpakt

Jan

Verbeterpunten: Bezorging.

Nick

Eenvoudig bestelproces en ruime keuze uit (Lavazza) koffieproducten.

Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan door een jongeman aan de telefoon verbeterpunten: ik vind de prijs van de chococino vrij hoog en dan ook nog de hoge bezorgkosten. verder erg tevreden