Jan Bendijk

Goede service

Steven Smits

Mijn ervaring met dit bedrijf was prima, heb alleen lang moeten wachten op mijn bestelling dit lag aan de fabrikant die de datum van levering steeds naar voren schoof

Voldoet het product aan je verwachtingen?

heb de machine nog maar 1 keertje gebruikt en daarover geen klachten maar dat mag natuurlijk ook niet

Sebastiaan Wegman

Lief kaartje erbij

Jacoline Van der Laak- Sanders

Goed en snel contact bij vragen. Snelle levering en goede service.

Isabel Syvertsen

Excellent service, very competitive prices!

100%.

B. Beerenfenger

Van begin tot eind heeft Knoll Tuinmachines boven verwachting gepresteerd. Reageren altijd netjes en op tijd en hebben zich aan iedere afspraak gehouden. Niet alleen vóór de bestelling maar ook... Van begin tot eind heeft Knoll Tuinmachines boven verwachting gepresteerd. Reageren altijd netjes en op tijd en hebben zich aan iedere afspraak gehouden. Niet alleen vóór de bestelling maar ook daarna. Toen ik de spullen ontving zaten er zelfs mooie 3D stickers op de apparatuur en was er een handgeschreven kaart en een Stihl mok toegevoegd. Super mooi en dit zie ik zelden. Menig ander bedrijf had de spullen in de doos gedaan en opgestuurd en dan was aan mijn verwachting voldaan. Knoll kiest er echter voor om boven verwachting te presteren en net dat beetje meer moeite te doen.

Voldoet het product aan je verwachtingen?

Stihl is gewoon kwaliteit en dit merk je aan alles.

Roel Arends

Prima service

Gerrit Jan Kerkdijk

Gewoon goed

Frans

Prima firma, doen wat ze beloven.

Helemaal

Bruno Van wesemael