Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen?
Hoe vond u de benadering / behandeling door uw cosmetisch arts?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer deskundig en uitermate vriendelijk personeel. Ooglidcorrectie ondergaan en botox,

Heel vriendelijk personeel.

Melanie

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook over de behandeling heel erg tevreden!

Erg vriendelijk, nemen de tijd om je vragen te beantwoorden, goede voorlichting, eerlijk.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Ontspannen sfeer waardoor je je op je gemak voelt!

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

I.p.v. prijzen vanaf, de prijzen weergeven per gebied zoals de hals, gelaat, handen etc.

Eerlijk en oprechte begeleiding

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

eerlijkheid en een goed gesprek.

Zeer vriendelijk en begrijpend personeel. Uitgebreide voorlichting gekregen. Goed en eerlijk advies gekregen. Voor de behandeling (injectables) werd alle tijd genomen. Toen na 2 maanden het... Zeer vriendelijk en begrijpend personeel. Uitgebreide voorlichting gekregen. Goed en eerlijk advies gekregen. Voor de behandeling (injectables) werd alle tijd genomen. Toen na 2 maanden het resultaat niet helemaal optimaal was, kreeg ik nog enkele injecties (kostenloos).

Behulpzaam, professioneel, deskundig

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Onderlinge communicatie (ik kwam de eerste afspraak voor voorlichting onderooglidcorrectie en kreeg een arts die alleen bovenooglidcorrecties deed)
Consequent koffie/thee aanbieden.

Erna Evers

Fijne ervaring goede ontvangst prettig personeel.

Ik kreeg injectables bij kaaklijn en bovenlip. Drs. Den Otter is een angename en rustige arts. Ik voelde me erg op mijn gemak tijdens de geslaagde behandeling. De prikjes zijn echter behoorlijk... Ik kreeg injectables bij kaaklijn en bovenlip. Drs. Den Otter is een angename en rustige arts. Ik voelde me erg op mijn gemak tijdens de geslaagde behandeling. De prikjes zijn echter behoorlijk venijnig, vooral die rond je bovenlip. Volgende keer kom ik een half uurtje eerder en laat het te behandelen gebied middels een creme verdoven.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

goed bereikbaar, voldoende parkeerruimte, mooie wachtruimte, ziet alles goed verzorgd uit.

Alles prima

Het is een mooie kliniek. De balie medewerkers zijn vriendelijk.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Vriendelijkheid van de baliemedewerker. Er wordt gevraagd of de klanten iets willen drinken. Fijne sfeer.

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

De arts kan meer tijd geven aan de klant. En het gesprek niet zo erg kort houden zodat de klant een prettige gevoel krijgt vooral de eerste keer.

Fijne kliniek Giede ontvangst en eerlijke informatie

Vriendelijkheid en opengeid