De Hypotheek Advies Partner

Afgelopen een vrijdag een geslaagd teamuitje gehad in Klimbos Achterhoek. Vooraf een duidelijke instructie gekregen, waardoor we met een veilig gevoel aan de routes begonnen. De routes zijn... Afgelopen een vrijdag een geslaagd teamuitje gehad in Klimbos Achterhoek. Vooraf een duidelijke instructie gekregen, waardoor we met een veilig gevoel aan de routes begonnen. De routes zijn afwisselend en geschikt voor verschillende niveaus. Na twijfel bij verschillende collega's of de rode route wel te doen zou zijn voor ons niveau, bood de instructrice aan om met ons mee te klimmen om passende tips te geven. Bedankt voor deze top service Marjolein! Daarna hebben de waaghalzen van de groep zelfs een klimdiploma van haar ontvangen. Wij raden het zeker aan om deze activiteit met collega's te doen. Plezier gegarandeerd!

Reactie Klimbos Nederland:

Super leuk om jullie enthousiaste reactie te lezen!

Superleuk klimbos. Heel mooi aangelegd.
De kinderen hebben zich onwijs vermaakt(en moeders ook☺️)
Leuk personeel👍

Reactie Klimbos Nederland:

Heerlijk om te lezen! Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad!

Van Sonsbeek

Leuk klimbos met voldoende uitdaging van jong (vanaf 1.40 m) tot oud!

👍

Mike

Mooi klimbos met goede faciliteiten

Top!

Tessa

Goede instructies, prachtige omgeving, veel variatie in klimroutes, niveaus goed aangegeven.

Top om te lezen!

alan major

Erg leuke dag gehad wij zijn met 4 kinderen en 2 volwassen naar de klimbos gegaan maar erg jammer dat het nu maar 2.5 uur klimmen is dat is erg kort voor het bedrag dat je betaald voor het klimmen (... Erg leuke dag gehad wij zijn met 4 kinderen en 2 volwassen naar de klimbos gegaan maar erg jammer dat het nu maar 2.5 uur klimmen is dat is erg kort voor het bedrag dat je betaald voor het klimmen ( als je achter een groep zit wat iets rustiger is kan je 3 banen pakken erg jammer deze nieuwe regel van 2.5 uur ) had graag gezien zoals het eerder was de hele dag .
Gr familie major

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Alan, bedankt voor je review! Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Het klimuitje bedraagt 3 uur (incl. instructie). Dit wordt gecommuniceerd tijdens het boeken, ook is dit... Beste Alan, bedankt voor je review! Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Het klimuitje bedraagt 3 uur (incl. instructie). Dit wordt gecommuniceerd tijdens het boeken, ook is dit al een aantal jaren het geval. Jammer dat dit niet bekend was bij je.

KV Vooruitzicht

De kinderen hebben een fantastische dag gehad. Ze konden haast geen tijd vrij maken voor een broodje. Het was een super uitje.

Wat heerlijk!