Goris Stoppelenburg

Leuk parcours voor jong en oud

Super om te lezen!

Ly

Leuke dag gehad. Mevrouw aan de kassa, die ook de demonstratie gaf om 14 uur en daarna surveilleerde was aardig en bekwaam

👍

Wilco

Vandaag hebben we met een clubje meiden van 9 en 10 de verjaardag van mijn dochter gevierd in Klimbos Dordrecht. Ik had goed contact met Klimbos vooraf en we kregen een uitgebreide introductie ter... Vandaag hebben we met een clubje meiden van 9 en 10 de verjaardag van mijn dochter gevierd in Klimbos Dordrecht. Ik had goed contact met Klimbos vooraf en we kregen een uitgebreide introductie ter plekke. We deden alleen de 3 junior-parcoursen en ik vroeg me af of dat niet te makkelijk zou zijn voor de meiden, aangezien ze al toegankelijk zijn vanaf 6 jaar en 1.20 meter. Nou, dat waren ze niet: ze waren heel leuk en uitdagend voor de dames en hadden een leuke opbouw qua moeilijkheidsgraad. Precies goed voor deze leeftijd. Ze hebben allemaal een topdag gehad.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten!

Nathalie

Wat een onwijs leuke activiteit voor jong en oud. Wij hebben echt genoten!

Reactie Klimbos Nederland:

Wat heerlijk om te lezen!

I.v.m. te weinig personeel hing een kind zeker 10 minuten helemaal overstuur in het midden van een kabel te bungelen. Er was geen enkel toezicht.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de verduidelijking van de vorige review! Erg vervelend dat er iemand vast zat in de route, helaas komt dit soms voor. We gaan dan zo snel mogelijk kijken hoe we diegene kunnen helpen.... Bedankt voor de verduidelijking van de vorige review! Erg vervelend dat er iemand vast zat in de route, helaas komt dit soms voor. We gaan dan zo snel mogelijk kijken hoe we diegene kunnen helpen. Aangezien het bos een groot oppervlakte is en overal toezicht gehouden moet worden, kan het soms iets langer duren voordat iemand geholpen kan worden.