Albertine

Super leuk om te klimmen, wij waren er met een kinderfeestje, kids hebben het leuk gehad, en veel routes geklommen
Zeker voor herhaling om terug te komen

Reactie Klimbos Nederland:

Wat leuk! Tot de volgende keer!

Rudie

Wij hebben met onze groep een heel plezierige middag beleeft in het klimbos. Het is allemaal perfect voor elkaar.

👍

Rik

Waren er op 27 mei met 4 pers en een keer eerder geweest. Het weer was super mooi. Anti-Muggen spul mee! (Staat ook op de site). Leuk park, goed materiaal en zeer enthousiaste, vriendelijke... Waren er op 27 mei met 4 pers en een keer eerder geweest. Het weer was super mooi. Anti-Muggen spul mee! (Staat ook op de site). Leuk park, goed materiaal en zeer enthousiaste, vriendelijke medewerkers. Routes zijn uitdagend en goed onderhouden. Kortom zeker weer voor herhaling.

Wow! Hopelijk tot snel!

Prima instructies, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie klimroutes, kortom geweldig

🤩

Het was een erg mooi klimpark. De nieuwe klimbaan van 20 meter hoogte is een mooie toevoeging op het ruim aantal klimparcoursen. De locatie is erg netjes, je kunt er ook terecht voor een heerlijke... Het was een erg mooi klimpark. De nieuwe klimbaan van 20 meter hoogte is een mooie toevoeging op het ruim aantal klimparcoursen. De locatie is erg netjes, je kunt er ook terecht voor een heerlijke maaltijd of een drankje. Het enige minpuntje was dat er naar mijn idee te weinig personeel aanwezig was. Hierdoor waren er twee klimparcoursen niet open. Voor deze twee (bungee en vrije val) is het noodzakelijk dat er begeleiding aanwezig is, maar er was niemand extra om hier bij te begeleiden van het personeel. Uiteindelijk zijn we maar zonder deze twee parcoursen gedaan te hebben weggegaan.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad! De grijze routes (bungee en vrije val) zijn inderdaad niet altijd open, omdat hier dan constant een medewerker moet staan. Maar je kan... Wat leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad! De grijze routes (bungee en vrije val) zijn inderdaad niet altijd open, omdat hier dan constant een medewerker moet staan. Maar je kan altijd aan de collega's van het Klimbos vragen of hij open kan. We doen dit op verzoek! Wellicht voor een volgende keer?

Joanneke

Klimbos met vriendinnen: met een groep van 12 dames hebben we het klimbos bij Ruurlo ontdekt. Wat een leuke en intense ervaring! Van de junior routes tot zelfs de zwarte route zijn gedaan door een... Klimbos met vriendinnen: met een groep van 12 dames hebben we het klimbos bij Ruurlo ontdekt. Wat een leuke en intense ervaring! Van de junior routes tot zelfs de zwarte route zijn gedaan door een aantal van de groep. Heel leuk om ons weekendje weg af te sluiten met daarna een verdiende borrel bij DHKMP ernaast.

Wat super leuk!

Erg tof parcour! Spannend! Afwisselend! De klimgordels zijn enkel niet comfortabel en geen verschil in sexe gemaakt. Alleen een gordel voor de man. Terwijl minimaal de helft van de wereldbevolking... Erg tof parcour! Spannend! Afwisselend! De klimgordels zijn enkel niet comfortabel en geen verschil in sexe gemaakt. Alleen een gordel voor de man. Terwijl minimaal de helft van de wereldbevolking een vrouwenlichaam heeft..( best wel gek toch?) En bij mij ontbrak een lus waar ik de tokkelkatrol makkelijk aan kon hangen. Dus investeren in gordels voor vrouwen lijkt me een must.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en opmerking. De klimgordels zijn unisex en dus niet per se voor mannen of vrouwen. Vervelend dat je de gordel niet comfortabel vond, uiteindelijk gaat het natuurlijk om de... Bedankt voor je reactie en opmerking. De klimgordels zijn unisex en dus niet per se voor mannen of vrouwen. Vervelend dat je de gordel niet comfortabel vond, uiteindelijk gaat het natuurlijk om de veiligheid, maar je had onze instructeurs erop kunnen aanspreken, dan hadden ze samen met je kunnen kijken naar een manier om de gordel wat comfortabeler te maken. Gelukkig dat je de klimroutes wel erg tof vond! 😊