Arno

Mooi parcours en slim in elkaar gezet

Femke

Heerlijke middag gehad met het hele gezin. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de spectaculaire vrije val met hulp van een betrokken medewerker de angst kunnen overwinnen. Mooie... Heerlijke middag gehad met het hele gezin. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de spectaculaire vrije val met hulp van een betrokken medewerker de angst kunnen overwinnen. Mooie ervaring!

Klimbos Lage Vuursche

🙏

Erg leuk bos personeel erg vriendelijk en behulpzaam

🙏 😊

Zeer kundig en vriendelijk personeel, erg mooi klimbos en fijn dat ze met tijdschema’s werken waardoor het niet te druk wordt. Twee keer geweest en twee keer erg leuk gehad! Jammer dat de zwarte... Zeer kundig en vriendelijk personeel, erg mooi klimbos en fijn dat ze met tijdschema’s werken waardoor het niet te druk wordt. Twee keer geweest en twee keer erg leuk gehad! Jammer dat de zwarte route dicht was, maar dit was wel vooraf duidelijk gecommuniceerd op de website dus we waren voorbereid.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt! Wellicht binnenkort weer terug om alsnog de zwarte route te doen? 😉

Prachtig klimbos, gelukkig hebben meeste meiden van het klimfeestje genoten maar er was veel te weinig begeleidend personeel op de been, veel meiden hebben lang (soms huilend) op 1 plek... Prachtig klimbos, gelukkig hebben meeste meiden van het klimfeestje genoten maar er was veel te weinig begeleidend personeel op de been, veel meiden hebben lang (soms huilend) op 1 plek gehangen/gestaan zonder dat er iemand van het klimbos kwam helpen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de meiden niet altijd meteen geholpen konden worden. Op het moment dat jullie er waren was het erg druk in het bos én hadden we te maken met veel... Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de meiden niet altijd meteen geholpen konden worden. Op het moment dat jullie er waren was het erg druk in het bos én hadden we te maken met veel hulpbehoefte in de routes. Hierom heeft het soms iets langer geduurd voordat onze collega's konden helpen. Wel goed om te lezen dat de meiden alsnog hebben genoten!

Nienke

Het is een fijn en overzichtelijk bos. Je wordt goed geïnstrueerd en er is altijd iemand in de buurt om te helpen of te wijzen op regels of tips.

Fijn om te lezen!

We had a beautiful day up in the trees. Thank you to all the staff, who were very kind and helpful

Wow, thank you!

Chantal

Vandaag in het Klimbos Gooi en Eemland geweest met mijn partner en zijn zoontje, Djazz, van 9. Werkelijk een prachtige locatie met super toffe klim routes. De instructie vooraf is erg goed en... Vandaag in het Klimbos Gooi en Eemland geweest met mijn partner en zijn zoontje, Djazz, van 9. Werkelijk een prachtige locatie met super toffe klim routes. De instructie vooraf is erg goed en duidelijk, het personeel had veel geduld met de extra uitleg voor Djazz omdat hij wat moeite had met het zekeren/bewegen met de clips door de oefenroute.

Vanavond zitten we met een heel blij en voldaan mannetje op de bank die een nieuwe ervaring heeft opgedaan. Jullie zullen ons zeker weer terug zien!

Wat heerlijk! Tot de volgende keer! 🙂

Raoul

Super leuke ervaring met de kinderen. Ze hebben er allemaal van genoten.