Maarten

Fantastisch park in Ruurlo, mooi gezekerd systeem. Ondanks dat we te laat waren, werd er nog een instructie ingelast.

πŸ‘

Denissen

Super mooi klimbos , aardig personeel en professioneel.

Reactie Klimbos Nederland:

Top, dank je wel! 😊 πŸ™

Bianca

Geweldige familiedag voor jong en oud in het Klimbos van Ruurlo mogen ervaren!

Super fijn! πŸ₯°

Het was een hele fijne belevenis, prettige begeleiding, goede uitleg.
Vooral mensen zelf laten ontdekken hoe het moet, niet te snel dingen uit handen nemen.
het voelt als een hele veilige...
Het was een hele fijne belevenis, prettige begeleiding, goede uitleg.
het voelt als een hele veilige omgeving.

Reactie Klimbos Nederland:

Super leuk om te lezen! πŸ˜€

Rutger

Het was een vrij drukke dag en door de grote groep bij de uitleg (met veel kleinere kinderen), duurde het lang voordat we eindelijk konden klimmen. Het klimbos is verder super en voldoende... Het was een vrij drukke dag en door de grote groep bij de uitleg (met veel kleinere kinderen), duurde het lang voordat we eindelijk konden klimmen. Het klimbos is verder super en voldoende uitdagend. En het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben al met al een hele leuke middag gehad.

Wat heerlijk! πŸ˜€

Wat een leuk uitje! Vriendelijk personeel.

Super bedankt! πŸ™

Erg leuk klimbos, alleen instructies met een man of 20 is wel erg veel. Voordat iedereen gereed is ben je een hoop klim tijd kwijt

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie! De duur van de instructie is afhankelijk van meerdere dingen. Soms gaan instructies van 20 man sneller dan andere keren. We geven altijd aan dat je klimuitje 3 uur duurt... Bedankt voor je reactie! De duur van de instructie is afhankelijk van meerdere dingen. Soms gaan instructies van 20 man sneller dan andere keren. We geven altijd aan dat je klimuitje 3 uur duurt incl de verplichte veiligheidsinstructie van 30 minuten.

Britt

Leuk, spannend, goeie locatie.

πŸ‘

Mika

We hebben echt een hele een hele leuke dag gehad!