Je aankoop wordt beschermd

Goede kwaliteit producten en dienstverlening

Duidelijke website

Het juiste adres voor een kit

Uw ervaring

veel keuze, veel bijkomende product informatie, snelle levering

A Mooij

Doen wat ze beloven

Snelle levering gelukkig postnl

Chris

Slechte afhandeling van de bestelling

Uw ervaring

Bij de bestelling kan je een bericht achterlaten voor de bezorger. Vaak wordt zoiets uitgeprint en op het pakketje geplakt zodat de postbode weet waar hij het neer kan leggen.
Bij mij staat er een poort aan de weg en aan de rechterkant staat een groene bak waar het pakketje in gelegd kan worden. Dit heb ik gedaan omdat er 2 honden lopen die overal mee lopen te slepen. Maar doordat er niks op het pakketje stond heeft de postbode het over de poort gezet met als gevolg dat de honden met het pakketje aan de haal gegaan zijn en ik overal kit patronen kon gaan zoeken waarvan er helaas ook een stel gesneuveld waren. En dat is natuurlijk ontzettend jammer en had niet gehoeven

Reactie Kitcentrum.nl:

Beste Chris,

Bedankt voor je beoordeling, we hebben zeker de mogelijkheid om dit mee te printen.. Als het goed is is dat ook gedaan:( kun je dit nog achterhalen op je vernielde pakketje?

We hebben nog niet van je gehoord welke kokers er gesneuveld zijn, want dan krijg je uiteraard nieuwe van ons, met de opmerking op de sticker natuurlijk ;)

Groet,

Kitcentrum.nl

Boelo

Goede webshop, lekker goedkoop en snelle levering

Goede webshop, lekker goedkoop en snelle levering

De Boer Reform & Design

Snelle service, vakkundige uitleg en een goedeprijs!

Uw ervaring

100 kg dilatatie kit binnen 24 uur geleverd! Met de juiste uitleg en hulp materialen. Afspraak is afspraak en daar hou ik van!

G. Geugjes

Zeeeer tevreden

Uw ervaring

Goedkoop(-ste), met nette, zeer snelle levering

Kity

Uw ervaring

Topspul en snel geleverd!

de kitter

Uw ervaring

De bestelde materialen volgens afspraak snel leveren