Pippaloentje.nl

Fijne ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd een fijne ervaring met bestellen. De website is overzichtelijk en dat maakt dat ik snel mijn boodschappenlijstje af kan werken en weer door kan gaan met mijn bestellingen. De koffertjes... Altijd een fijne ervaring met bestellen. De website is overzichtelijk en dat maakt dat ik snel mijn boodschappenlijstje af kan werken en weer door kan gaan met mijn bestellingen. De koffertjes worden altijd goed ingepakt voor verzending en komen snel ter plaatse. Wanneer er toch een kleine beschadiging is wordt er snel een nieuw product opgestuurd. Hartstikke fijn!

beYOUnique

Zoals al jaren! SUPER!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij van beYOUnique zijn al een aantal jaren klant bij Kinderkoffertjes.nl, altijd super snel en goed verpakt verzonden.

Super mooie kleuren in het assortiment en de mogelijkheden van de...

Super mooie kleuren in het assortiment en de mogelijkheden van de koffertjes zijn uiteraard eindeloos.

Ninna-Nanna

Het was een aangename en vlotte samenwerking. De bestelling ging vlot en alles was de volgende dag perfect verpakt bij mij thuis.

Beschrijf hier uw ervaring

Het e-mailcontact was direct heel vlot en ik werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling. Helder en duidelijk met een warme ondertoon. Daar houd ik van.

Meraki-conceptstore

Aankoop koffertjes

Mooie koffertjes
Fijne samenwerking

De gier

Duidelijke website en mooie foto’s, snelle levertijd. Ik vind de koffertjes wel erg duur worden qua inkoop. Voor mijn klanten dan ook minder interessant om af te nemen.

Zie bovenstaande

Reactie Kinderkoffertjes.nl:

Dank je wel voor je feedback! Dat de koffertjes duurder worden ben ik ook niet blij mee, maar de productiekosten zijn zo enorm gestegen dat dit helaas onvermijdelijk is. Hopelijk stabiliseert het nu... Dank je wel voor je feedback! Dat de koffertjes duurder worden ben ik ook niet blij mee, maar de productiekosten zijn zo enorm gestegen dat dit helaas onvermijdelijk is. Hopelijk stabiliseert het nu weer.

Knusse Huismus

GAC van Geest

Beschrijf hier uw ervaring

Product ziet er goed uit zoals op het plaatje

anoniem

Beschrijf hier uw ervaring

Afgelopen week heb ik mijn eerste bestelling geplaatst. Super snelle levering en goede informatie over het verzendproces. En ook blij met de koffertjes!

One 4 Us

Snelle en nette levering.

Madame Cadeau