maartje weekhout

Het bestelde is nooit aangekomen, ik kreeg wel zonder correspondentie mijn geld terug

Geen idee

Ajee

Ruim assortiment

K.

Prima! Overzichtelijke site met een goede zoekfunctie. Duidelijke productinformatie en waarheidsgetrouwe foto's van de producten. Verschillende en betrouwbare betaalwijzen. Snelle levering,... Prima! Overzichtelijke site met een goede zoekfunctie. Duidelijke productinformatie en waarheidsgetrouwe foto's van de producten. Verschillende en betrouwbare betaalwijzen. Snelle levering, producten waren goed en duurzaam verpakt.

Betrouwbaar qua productinformatie, betaling en levering.

Jasmijn Ruizendaal

Fantastisch!

Prachtig gevarieerd en fijn aanbod van de mooiste artikelen. Bijna altijd de laagste prijs! Snelle levering, gratis vanaf 30 euro. Super leuk ingepakt, allemaal in verschillend mooi inpakpapier. Ik... Prachtig gevarieerd en fijn aanbod van de mooiste artikelen. Bijna altijd de laagste prijs! Snelle levering, gratis vanaf 30 euro. Super leuk ingepakt, allemaal in verschillend mooi inpakpapier. Ik ben heel erg tevreden en en blij met jullie webshop. Heb al vaker besteld en dat blijf ik doen. Hebben jullie ook een echte fysieke winkel? Daar kom ik ook heel graag een keer langs.

Maartje

Fantastisch!

Dat de cadeautjes zo leuk ingepakt worden. Allemaal even mooi en diversiteit in inpakpapier. Een feestje om te geven en uit te pakken!

Gwen Peeters

Top

Goede service

Abdil

Goed maar levering duurde te lang (niet geleverd op de volgende dag…heeft 3 dagen geduurd)

Goed ingepakt en kwalitatief

Linda Ticket

Vlotte service

Marie-Josée Cremers

Positief

Snel antwoord op gestelde vragen.

anoniem

Goede service