9.8/10

Goede communicatie
Vriendelijk
Vakmanschap!!!

Leon van den Heuvel

Letterlijk alles 5 sterren, wat een vakman, van eerste contact tot plaatsen van onze qooker.

Kan geen zwakke of mindere punten benoemen!!. Nog geen bedrijf ontmoet waarbij de klant zo belangrijk is, klant is koning!

Saskia

Snelle en goede service verpakt in vriendelijkheid en kennis van zaken,

Professioneel en klantgericht

Jan-Willem Arts

Prima bedrijf, kraan besteld via de gelieerde keukenzaak vanwege gebruiksvriendelijker website en door Qraan geleverd en gemonteerd. Marcel reageert enorm snel, in ons geval zelfs in het weekend en... Prima bedrijf, kraan besteld via de gelieerde keukenzaak vanwege gebruiksvriendelijker website en door Qraan geleverd en gemonteerd. Marcel reageert enorm snel, in ons geval zelfs in het weekend en hij belde op de dag van montage netjes om te vragen of hij wat eerder mocht komen dan afgesproken.

De communicatie met Marcel is buitengewoon correct. Snel, vriendelijk en klantgericht. Wij hadden een quooker flex besteld en verwachtten eigenlijk daar niet optimaal gebruik van te kunnen maken in... De communicatie met Marcel is buitengewoon correct. Snel, vriendelijk en klantgericht. Wij hadden een quooker flex besteld en verwachtten eigenlijk daar niet optimaal gebruik van te kunnen maken in onze bestaande keuken door het blokkerende leidingwerk (maar voor de toekomst besloten om wel vast voor dit systeem te kiezen), maar Marcel heeft net zo lang gepuzzeld tot er een acceptabele oplossing was gevonden. Echt een vakman met passie voor zijn werk.

De website van Qraan is op een mobiele telefoon niet goed te bedienen, dat mag nog wel wat aandacht krijgen.

G

Werkelijk super!

Communicatie, snelheid en service.

Vincent Geljon

Heel positief, snel en vriendelijk

komen alle afspraken keurig na

R. van Doorn

Gister besteld en vandaag geplaatst. Top service en denkt mee in oplossingen en Marcel is een heel plezierige persoonlijkheid.

Goede webpagina. Bestelling en plaatsing verliep bijzonder vlot, geen montage kosten. Wordt in overleg een tijd afgesproken voor de installatie en belt wanneer hij onderweg is. Alles zeer... Goede webpagina. Bestelling en plaatsing verliep bijzonder vlot, geen montage kosten. Wordt in overleg een tijd afgesproken voor de installatie en belt wanneer hij onderweg is. Alles zeer professioneel afgehandeld. Deze service maak je weinig mee, top!!

NVT

Frank Egas

Alles prima in orde

Communicatie verloopt prima en snel

Erwin Spies

Makkelijk product te bestellen. Vakkundige installatie en advies

Snelle reactie voor afspraak

Hmj Gregoire