MD

De steenrode kleur ziet er mooi uit op onze gevel
Het is een makkelijk doezelf klus.dus buren hebben t ook besteld (blauw)

De heer Coen de Vos

Goede ervaring

De heer Erwin vd Velde

Nog niet aangeschaft, maar wel de kleuren stalen voorbeelden thuis gekregen, kwalitatief erg mooi en degelijk, kleuren erg mooi , bij andere projecten gezien, en ga ze zelf uiteindelijk ook... Nog niet aangeschaft, maar wel de kleuren stalen voorbeelden thuis gekregen, kwalitatief erg mooi en degelijk, kleuren erg mooi , bij andere projecten gezien, en ga ze zelf uiteindelijk ook toepassen.

De heer William Ooyevaar

De heer Gerco van der Kolk

Mooi product.

De heer Martie Boersbroek

Makelijke

De heer Dick Meijer

Heb tog gekozen om de delen te laten zitten. Mijn huis is helemaal geschilderd dus kan weer zes jaar mee.

De heer Marcel Teiwes

Zwart Eiken is een mooie aanvulling

Joop Pol

We hebben in het weekend van 27 en 28 april 2024 horizontaal Keralit van 14,3 cm geplaatst op een kalksteen muur van 2,5 x 5,5 meter. De woning is gebouwd in 1975. Tijdens het aanbrengen en afwerken... We hebben in het weekend van 27 en 28 april 2024 horizontaal Keralit van 14,3 cm geplaatst op een kalksteen muur van 2,5 x 5,5 meter. De woning is gebouwd in 1975. Tijdens het aanbrengen en afwerken met eindlijsten en dergelijke bleek hoe er voor elk probleem een goede oplossing beschikbaar is door het complete onderdelenpakket. Zo ontstaat er een prachtig eindresultaat. Over alles is nagedacht. Wat ons bijvoorbeeld opviel is dat het materiaal ook heel goed te bewerken is met een fijne zaag en een scherpe beitel. Dit maakt het voor een doe-het-zelver die voor het eerst met Keralit aan de slag gaat, makkelijk werken. We waren na voltooiing trots.

De heer Laurens Jansen

Prima product en een voeding te hanteren