Paul Blok

Goede service

Hallo Paul,
Fijn te horen dat je ze tevreden bent over onze service en dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen.
namens Kemkens

Ga zo door.

Goedemiddag,
Dank je voor de positieve review, dat is natuurlijk altijd heel fijn om te horen.

Weet niet

Hallo,
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. Hier doen we het voor.
namens Kemkens BV

Als jullie toch niet komen op de afgesproken datum en tijd, laat het dan even weten. Ik heb speciaal iemand in huis laten zijn om jullie te ontvangen en heb de hele kast uitgeruimd. Geen idee... Als jullie toch niet komen op de afgesproken datum en tijd, laat het dan even weten. Ik heb speciaal iemand in huis laten zijn om jullie te ontvangen en heb de hele kast uitgeruimd. Geen idee wanneer jullie wel komen. Ik zal er wel achteraan moeten bellen.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank u wel voor uw reactie.
De monteur heeft de afspraak als zijnde "niet thuis"afgeboekt. Dit was rond 15.30.
Ik zal u een nieuwe afspraak doen toekomen.
Met vriendelijk...
Dank u wel voor uw reactie.
Ik zal u een nieuwe afspraak doen toekomen.
Met vriendelijk groet,
Kalinka
Namens Kemkens

Tot nu toe niet tevreden met afhandeling van storing/aansluiting ketels

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank u wel voor uw reactie en excuses als e.e.a. niet verlopen is zoals u zou willen.
Uw klacht heb ik door gezet naar de installatie-afdeling. Ik zie ook dat er woensdag 5 juni een afspraak staat. Wij zijn natuurlijk willens om deze naar alle tevredenheid uit te gaan voeren.
Kalinka
Namens Kemkens

Goed sprekende monteurs

Goedemiddag,
Dank je voor je review. Goed te horen dat je tevreden bent over de monteur die bij je is geweest.
Goedemiddag,
Ik lees dat je lang hebt moeten wachten op de reparatie van de radiator in de badkamer. Dit kan verschillende redenen hebben maar dat kan ik nu niet zien. Excuses hiervoor.

Wijnand

De servicemonteur heeft goed werk geleverd.

De servicemonteur heeft goed werk geleverd.

Helaas heb ik geen fedbackverzoek gekregen over de installatie. Dus doe ik dat maar hier. Naast het feit dat er toch wel wat basale blunders zijn gemaakt (retour warm water dicht gelaten... en dus niets getest) tijdens de installatie is ook de kennis gebrekkig. Ik heb ze zelf de werking van de thermostaat moeten uitleggen. En basale informatie over hoe om te gaan met een warmtepomp was ook niet aanwezig.

Kortere tijd van de afspraak

Hallo,
Dank je voor de review. Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent. Het tijdsblok van een dagdeel gebruiken we in de drukkere periodes. Het is wel mogelijk (bij een groot tijdsblok) dat de monteur je 15 minuten voor aankomst belt.