Beter te noteren als er een onderhoud beurt is geweest

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en dank uw wel voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze monteur! Wat betreft uw opmerking over het noteren van de... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en dank uw wel voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze monteur! Wat betreft uw opmerking over het noteren van de datum van het onderhoud kan ik u uitleggen dat sinds een poosje door onze monteurs een sticker met een QR-code op de cv-ketel geplakt wordt. Als u deze QR-code scant komt u bij de gegevens over uw toestel. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Goede ervaringen mee.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren. Ook dank voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze medewerkers.

F.L. Hol (Frans)

Ga zo door

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt voor de mooie beoordeling voor onze service, Frans! Fijn om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en dat onze monteur u een duidelijke uitleg heeft kunnen geven over het onderhoud... Bedankt voor de mooie beoordeling voor onze service, Frans! Fijn om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en dat onze monteur u een duidelijke uitleg heeft kunnen geven over het onderhoud aan uw toestel. Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Michael Smits

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Michael, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de werkwijze en de vriendelijkheid van onze monteur!
Met vriendelijke...

Ad Geilings

Ga zo door

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste Ad, wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Dank voor de mooie woorden voor onze monteur.

Houg

Prima service

Goedemiddag Houg,
Dank je voor je review, fijn te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Groet
Lenny namens Kemkens BV

Geen nadere toelichting.

Geachte mijnheer/ mevrouw,
Geachte mijnheer/ mevrouw,
Dank u wel voor uw review, ik begrijp dat er even een slechte start is geweest maar dat de storing inmiddels voor u naar tevredenheid is opgelost, fijn om te horen.
Monique
Kemkens BV

Deskundig, vlot in afwerking en bovendien heel vriendelijk met voldoende tijd voor uitleg van werkzaamheden.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Dank je voor de review, vervelend te lezen dat er iets niet helemaal goed is gegaan met onze planning. Ik kan niet zien wat het probleem is geweest maar excuses daarvoor. Dit is niet hoe we normaal gesproken werken.
Groet Lenny
namens Kemkens