R. Van Roggen

Ben al jaren lid van Kemkens goede monteurs

Van der putten

Slang van de afvoer zat niet goed terug waardoor lekkege,

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Mijnheer van der Putten, dank voor het plaatsen van deze review, naar aanleiding hiervan heb ik u gebeld en fijn dat we elkaar gesproken hebben.
Namens...

GJ den Boer

Train de monteurs op warmtepompen. Wij hebben een standaard Bosch systeem hangen. Dat is een grote leverancier.
Verder kon de monteur niet de druk meten op de leiding die naar de buitenunit gaat. Dit zou volgens het onderhoudsboekje belangrijk zijn.
Wat de monteur nu heeft gedaan kan ik zelf doen in 2 minuten.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste mijnheer den Boer, allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review en dank voor de complimenten over de vriendelijkheid van onze monteur. Wat betreft uw... Beste mijnheer den Boer, allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review en dank voor de complimenten over de vriendelijkheid van onze monteur. Wat betreft uw opmerkingen over het onderhoud van de warmtepomp; ik ga dit uitzoeken voor u en ik of mijn collega nemen nog contact op met u hierover.

A. Eijsbouts

Iets betere uitleg geven omtrent de nazorg

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Dank uw wel dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen, mijnheer Eijsbouts. Dank u wel voor de positieve beoordeling en wat fijn dat onze service aanbeveelt. Wat u opmerking over de... Dank uw wel dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen, mijnheer Eijsbouts. Dank u wel voor de positieve beoordeling en wat fijn dat onze service aanbeveelt. Wat u opmerking over de uitleg betreft, wij nemen deze ter harte als verbeterpunt voor onze service.
Namens Kemkens BV

Duidelijkheid wat de klant mag verwachten van de monteur

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste mijnheer/mevrouw, wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheden zijn over de afspraak met onze monteur. Graag zou ik een en ander uitzoeken voor om het toe te kunnen lichten, helaas heb ik... Beste mijnheer/mevrouw, wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheden zijn over de afspraak met onze monteur. Graag zou ik een en ander uitzoeken voor om het toe te kunnen lichten, helaas heb ik via deze weg geen gegevens van u, zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen? U kunt bellen naar: 088-5050330 of mailen: klantenservice@kemkens.nl en vragen naar Helga.
Namens Kemkens BV

Airco onderhoud kunnen combineren met hybride warmtepomp en cv ketel onderhoudscontract

Processen en werkwijze vanaf de start duidelijk maken.

Kan ik pas beoordelen na eerste echte servicebeurt

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Mooi om te lezen dat ons bedrijf u aanbevolen is door familie en vrienden, ook dank voor de complimenten... Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Mooi om te lezen dat ons bedrijf u aanbevolen is door familie en vrienden, ook dank voor de complimenten over de vriendelijkheid van onze monteur. Ik lees in uw reactie dat er bij u een eerste inspectie van de installatie is geweest, als alles in orde is wordt er bij de eerste inspectie onderhoud uitgevoerd, mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u contact met mij opnemen, u mag vragen naar Helga.
Het kan via de mail: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar: 088-5050330.