Advies noteren, dan krijgt klant een volgde keer hetzelfde advies.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de positieve beoordeling. Wij nemen uw opmerking ter harte ter verbetering van onze service.
Met...
Kemkens BV

Alle monteurs goede instruktie geven over de stormbeugel ( die verplicht is) vorige monteurs vonden die niet nodig....

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Bedankt voor de mooie beoordeling voor onze service. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze monteur die de laatste keer bij u geweest is.
Kemkens...
Kemkens BV

Mijn review gaat niet over de ketel op zich maar over de klantgerichtheid van Kemkens als bedrijf

Leveren goed werk voor zover ik er verstand van heb. Zijn daarentegen wel erg ruim in hun beoogde aankomsttijd op de dag zelf. Maar ook vind ik (24 x 16,08=) € 395,92 een heel fors bedrag voor... Leveren goed werk voor zover ik er verstand van heb. Zijn daarentegen wel erg ruim in hun beoogde aankomsttijd op de dag zelf. Maar ook vind ik (24 x 16,08=) € 395,92 een heel fors bedrag voor eenvoudig onderhoud eens per 2 jaar (ca. 1 uur werk) inclusief piketdienst voor eventuele storingen.

Beste klant,
Dank u wel voor uw review. We zouden de volgende keer een tijdsblok aan kunnen houden van 2 uur om u beter van dienst te kunnen zijn.
U heeft een service-en...
Beste klant,
U heeft een service-en onderhoudscontract. Dat houdt in dat als u een storing heeft aan uw ketel,wij ook komen om te helpen en dat geeft u hopelijk een gerust gevoel. Hopende u zo voldoende geholpen te hebben, Groet namens Kemkens Kalinka Van Haaren

Toon van der Venne

De tijd afspraak is zeer ruim en dan wordt het ook nog een twee uur later.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Toon, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de mooie beoordeling met 4 sterren.
Ik heb het even opgezocht, uw afspraak stond tussen 12.00 en 17.00uur; de...
Ik heb het even opgezocht, uw afspraak stond tussen 12.00 en 17.00uur; de aankomst was rond 14.00uur, mochten er nog vragen zijn of zou u uw opmerking willen toelichten, zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.

Van Thiel-Straatman

Die weet ik niet

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Mevrouw van Thiel-Straatman, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u zo tevreden bent over de werkwijze van onze monteur.
Met vriendelijke...

Ayke

Betrokken en vriendelijke monteur die snel kwam en praktisch meedacht in oplossingen.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Fijn te horen Ayke dat je zo tevreden bent en dat er werd meegedacht door onze collega.
Bedankt dat je tijd hebt genomen voor het maken van een review.
Groet Lenny
namens Kemkens BV