Prima geholpen, ook telefonisch snel en vriendelijk te woord gestaan.

Weiland

Goed alleen een paar erg lang op men pakken moeten wachten

Eric

Snelle levering, persoonlijk contact toen maat er niet was een alternatief geboden.

Aria Van Weverwijk

Nette en goede service!

Chris

Snelle levering. Ik gebruik de gekochte tas nu ruim een half jaar. Nog steeds zeer tevreden.

Berlinda Roman

Ik had 4 producten besteld en er waren er maar 3 voorradig. Deze 3 werden onmiddellijk geleverd en over het 4e item is er een paar keer correspondentie geweest en dan uiteindelijk is de late... Ik had 4 producten besteld en er waren er maar 3 voorradig. Deze 3 werden onmiddellijk geleverd en over het 4e item is er een paar keer correspondentie geweest en dan uiteindelijk is de late levering ook heel correct verlopen ook al was dit bijna een half jaar later. (Waarvan ik van in 't begin op de hoogte was gesteld!). Niets dan lof over mijn samenwerking met dit bedrijf.

Chris

Uitstekende service. Absolute aanrader!

Zeer slecht. Verkeerde artikel werd geleverd. Meerdere keren gebeld, werd niet opgenomen. Uiteindelijk teruggebeld met boodschap mail te gaan krijgen hoe verder. Week later nog geen mail ontvangen.... Zeer slecht. Verkeerde artikel werd geleverd. Meerdere keren gebeld, werd niet opgenomen. Uiteindelijk teruggebeld met boodschap mail te gaan krijgen hoe verder. Week later nog geen mail ontvangen. Zelf mail gestuurd waar niet op wordt gereageerd. Ook telefoon wordt weer niet opgenomen. Al met nog steeds goede artikel niet ontvangen.

JVdB

Goed en snel bedrijf.