Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam. Jiskoot

Uitstekende ervaring, snelle levering.

Goede service

nvt

Van Dijck

Bijzonder prettig en een prachtige kattenren!

Kwaliteit en vriendelijk.

Manon Hiestand

Hele fijne ren, gelukkig ook sneller geplaatst dan ik dacht dus nu kunnen we heerlijk van de frisse lucht genieten met de deuren wijd open zonder bang te zijn dat onze katten naar beneden... Hele fijne ren, gelukkig ook sneller geplaatst dan ik dacht dus nu kunnen we heerlijk van de frisse lucht genieten met de deuren wijd open zonder bang te zijn dat onze katten naar beneden storten.
Zier er ook heel mooi uit en de raamhorren zijn zo ideaal dat ik voor de resterende 2 ramen ook horren ga bestellen!

Niet te veel contact nodig gehad. Alleen gewoon strak geregeld!

Als je balkon op het zuiden zit is het handig om dit vooraf te melden want het is anders afzien voor die arme jongens😊

A. Springer

Goede service. Netjes. Goed geholpen. Zeer tevreden

Afspraken worden gekomen. Gied contact .

Manon

Komt afspraken na!

Geeft duidelijk werkwijze aan, wat er verwacht wordt met inmeten en plaatsen

Absoluut prima,en ik stoorde mij daar niet aan maar zelf bij de klant aangeven dat er geen pin is, nu moest ik er om vragen, wat ook geen probleem is, wellicht voorkom je op deze manier... Absoluut prima,en ik stoorde mij daar niet aan maar zelf bij de klant aangeven dat er geen pin is, nu moest ik er om vragen, wat ook geen probleem is, wellicht voorkom je op deze manier onduidelijkheden.

Tamara

Super goede ervaring! Alleen maar lof

Klanten de juiste aandacht geven, meedenken, oplossen en zeer proffesioneel met meten plaatsen en de ren is ook van zeer goede kwaliteit.

Voor mij zou een kortere levertijd fijner zijn. Maar door het wachten en verlangen naar de oplossing voor een veilige plek, waardeer ik het nog meer, dus of dit echt veranderen moet weet ik niet... Voor mij zou een kortere levertijd fijner zijn. Maar door het wachten en verlangen naar de oplossing voor een veilige plek, waardeer ik het nog meer, dus of dit echt veranderen moet weet ik niet zeker.

Marielle Spronck

Prachtige Ren, super vlot geplaatst

Duidelijk over wat wel en niet kan/ handig is.

levertijd (al is dat goed gekomen)

V Wingerden

Open en eerlijke uitleg, snelle bezorging en goede handleiding

Uitleg

Ik kan echt niets bedenken

Theresa

A pleasure to deal with

Accuracy with measurements, high quality product and able to make on-site adjustments for a mistake we as customers made. Excellent work ethic.

None.

Nina Mol

Zeer professioneel bedrijf met schitterende op maat gemaakte resultaten!

communicatie