Rene Vermaat

Producten nog niet ontvangen

Reactie Karsten Travelstore:

Beste,
Beste,
Wat onwijs vervelend dat u, uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We hebben uw bestelling met liefde verwerkt. Maar blijkbaar heeft PostNL zoveel pakketjes te verstouwen (iets wat zijzelf de "vakantiegelddrukte" noemen) dat ze het (deze week) even niet meer aan kunnen. En dat is enorm frustrerend! Meer informatie dan "heb geduld, het kan een paar dagen duren" krijgen wij ook niet. Wij hopen van harte dat uw pakket snel wordt verwerkt/bezorgd.
Vanmorgen heeft u -op het e-mailadres waarmee u een bestelling heeft geplaatst- een mail van mij gekregen met de meer informatie. Mocht u deze nog niet hebben ontvangen, hoor ik dat graag!
We zijn maandag t/m zaterdag bereikbaar van 9 tot 17.00 uur via 0229 56 21 20 en info@karstentravelstore.nl
Vriendelijke groet,
Yaƫl

Marietje Caat

De informatie wat het product aan moet voldoen werkt niet

Joppe schneiders

Goede webshop en service. Ging iets mis met bezorging

Martje Lingsma-Kuipers

Ze zijn klantvriendelijk en leveren kwaliteit

R. Lee

Zeer goede service. Website vind ik wat onoverzichtelijk

Michiel Bosdijk

Goede klantenservice. Na bestelling zou het wel prettig zijn als de levertijd per mail bevestigd wordt.