Martijn

Goede levering

Vakkundig in elkaar gezet, aardige bezorger en installateur

Ibrahim El Issaoui

Duidelijke communicatie

Sabrina Olivier M&G Cleaning

Goede service en kwaliteit

communicatie

H. Van Straten

Uitstekend. Ondanks enige weken wachttijd (was aangekondigd bij de bestelling) werd ik geweldig geholpen, zelfs telefonisch toen ik het formaat van het product wilde wijzigen. Vervolgens werd de... Uitstekend. Ondanks enige weken wachttijd (was aangekondigd bij de bestelling) werd ik geweldig geholpen, zelfs telefonisch toen ik het formaat van het product wilde wijzigen. Vervolgens werd de montage aan huis adequaat en zorgvuldig gedaan.

Service, vriendelijk en zorgvuldige montage

Bart van der Meulen

Goede website, veel keuze. Snelle levering. Helaas tafelpoten en onderkant zwarte electriciteit doos heeft krassen. Medewerker was wat ruig met de zwarte doos aan de onderkant met de tafel. Gaf wel... Goede website, veel keuze. Snelle levering. Helaas tafelpoten en onderkant zwarte electriciteit doos heeft krassen. Medewerker was wat ruig met de zwarte doos aan de onderkant met de tafel. Gaf wel een goede uitleg hoe ik de tafel kon installeren.

Snelle levering.

Consument

Ik heb hier een electrisch verstelbaar bureau gekocht. Zojuist geleverd, prima bureau.

Bureau werd conform afspraak op de vooraf doorgegeven dag geleverd en netjes in elkaar gezet.

Huub ter Haar IVS

Super heldere communicatie en nakomen van afspraken.

Attent, alert en betrouwbaar.

MCW Carrosserie- en Wagenbouw / Gert van der Meij

Geen enkele reactie op trage levering. Zelf actie ondernomen. Weer geen opvolging....

?

M Rops

Goed. Bureau besteld.

Fout supersnel hersteld.

Jan Adriaens

Goede service, gemakkelijk contact met medewerker die op de hoogte is

grote keus, vriendelijke en zeer vakbekwame monteur