Hoe beoordeel jij onze flexibiliteit?
Hoe beoordeel jij onze service?
Vond je op onze website de informatie die je zocht?
Wat vond je van de persoonlijke benadering?

NOREX

Daan heeft ons nu meerdere malen aan een nieuwe kantoorpand geholpen.

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Ondanks dat we snel groeien en bijna elk half jaar verhuizen, heeft Kantoor Groningen geen enkele moeite om dat bij te benen. Kantoor Groningen is flexibel, snel en professioneel.

Wij hebben zowel telefonisch, e-mail en persoonlijk contact gehad met Kantoor Groningen.

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Wij hebben een aantal sterke punten opgemerkt tijdens het contact met Kantoor Groningen:
1) het snelle schakelen;
2) de persoonlijke uitleg en begeleiding'
3) de flexibiliteit van...
1) het snelle schakelen;
2) de persoonlijke uitleg en begeleiding'
3) de flexibiliteit van deze onderneming

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Wij hebben tot dusver geen verbeterpunten en/of tips voor Kantoor Groningen.

Fabien van der Ham | Alles is rond

Huren kantoor

Persoonlijk contact

Nee

Contact ivm huur nieuwe kantoorruimte.

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Daan is een assertieve persoonlijkheid en prettig in de omgang. Verder heb ik het gevoel dat ik een eerlijk verhaal krijg zonder een dubbele agenda.

Nee

Cas van Noort - NOREX

Daan

Betrokken en persoonlijke benadering

Unicoders

Daan heeft ons verschillende kantoorruimtes laten zien in Groningen.

Openheid, klantgerichtheid, bereikbaarheid

Huurder van kantoor

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

informatief, kreeg vragen goed beantwoord, punctueel, zakelijk correct

Groninger Energiekoepel

Contact over pandhuur, inclusief overleg over aanpassingen en overnemen van meubilair

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Handelingssnelheid, meedenken, makkelijk contact mee te krijgen

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Kantoor-Groningen was nu vaak tussenpersoon namens ons. Hoewel dat fijn is en een goede service, is het handiger om aan te geven via welke partijen contacten lopen, en te vragen of het niet beter is... Kantoor-Groningen was nu vaak tussenpersoon namens ons. Hoewel dat fijn is en een goede service, is het handiger om aan te geven via welke partijen contacten lopen, en te vragen of het niet beter is om direct contact te gaan onderhouden.

Kuiper & de Vries Vastgoedbeheer

Wij zochten kantoorruimte en kwamen Kantoor-Groningen tegen op internet. Dezelfde middag hebben we telefonisch een afspraak kunnen maken. Wij hadden gelijk een goed gevoel bij het bedrijf (Daan).... Wij zochten kantoorruimte en kwamen Kantoor-Groningen tegen op internet. Dezelfde middag hebben we telefonisch een afspraak kunnen maken. Wij hadden gelijk een goed gevoel bij het bedrijf (Daan). Duidelijk in zijn verhaal op een fijne manier.

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Kantoor-Groningen reageert adequaat. Precies wat wij nodig hebben. Daan pakt dingen snel op.

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Wij hadden gehoopt op een eerdere start. Dit was zeker niet de fout van Kantoor-Groningen. Wij wisten dat ons contract pas 1nov in ging. Daan vertelde ons dat we waarschijnlijk wel eerder konden... Wij hadden gehoopt op een eerdere start. Dit was zeker niet de fout van Kantoor-Groningen. Wij wisten dat ons contract pas 1nov in ging. Daan vertelde ons dat we waarschijnlijk wel eerder konden starten. Nogmaals, we vinden dit helemaal niet erg maar het gaat uiteindelijk om het managen van verwachtingen. We hadden beter gewoon per 1nov kunnen afspreken zonder mogelijkheid op een paar dagen eerder.

Parkcare.nl

Huur van een pand

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Contact verliep soepel. Rondleiding was ook prima. Daan is snel met reageren.