Zondervan

Snelle levertijd, keurige info aan telefoon, goede prijs

Op afleverbon werd gereageerd op vraag bij bestelling. Dit zou natuurlijk meteen moeten gebeuren bij inboeken order.

Reactie Kampeermeester.nl:

Bedankt voor je positieve feedback en tip! Graag tot een volgende keer.

Sebep Karabulut

Online bestels om 15:30 volgende dag in huis.
Telefinisch netjes geholpen bij vragen.
Gewoon zoals het hoort.
Website ziet er oudbollig uit maar dat is uiterlijk.

Snelle levering.

Website kan overzichterlijker.

J. van Rotten

Wij hebben 2 crespo stoelen gekocht en hebben geen problemen ervaren met de bestelling hiervan. Enkel met de verzending bleek een misverstandje. Eerst zou het bedrijf ze zelf versturen, maar later... Wij hebben 2 crespo stoelen gekocht en hebben geen problemen ervaren met de bestelling hiervan. Enkel met de verzending bleek een misverstandje. Eerst zou het bedrijf ze zelf versturen, maar later bleek dat ze rechtstreeks door de fabrikant geleverd zouden worden. Geen probleem, ze zijn keurig afgeleverd!

Bij navraag, gelijk een reactie via de mail. Super!

J. van Rotten

Bij navraag, gelijk een reactie via de mail. Super!

Tieleman van Rijnberk

Bestelling snel en correct uitgevoerd.

Koop kampeerstoelen

Nee

Nee

Reactie Kampeermeester.nl:

bedankt voor uw positieve feedback. We horen graag van u wat u denkt dat we kunnen verbeteren op het gebied van informatie over het verloop v/d order.

Fred

Uitstekend

Vanaf moment van plaatsing van de bestelling tot punt van levering wordt de klant duidelijk op de hoogte gehouden via de mail. Indien op voorraad, de volgende dag geleverd .

Positieve ervaring, we vonden precies wat we nodig hadden en dit is intussen aangekomen en in gebruik genomen, alles prima!

uitgebreid aanbod

dienstverlening is prima!