7.8/10
Keuze assortiment

We werden keurig op de hoogte gehouden van onze bestelling en levering
Aangezien de kachelonderdelen voor ons vakantiehuis zijn, moeten we nog kijken of alles past op onze oude Jotul 8 We werden keurig op de hoogte gehouden van onze bestelling en levering
We zijn daar waarschijnlijk as weekend

Mooie website en ruime keuze

Fijne webshop, snellere levering dan verwacht, zeer goed produkt!

Uitgebreid assortiment, duidelijke webshop

Niet kunnen ontdekken

Nieuwe gloeikaars ontvangen en de gloeikaars met kortsluiting teruggestuurd .

Spontane telefonische reactie en oplossing overeengekomen.

ontstekingskaars voor verzending testen

Strand Vier

Hele goede service. Snelle levering. Mooie korting gekregen op alternatief toen product van keus niet voorradig was.

Werd zelf door iemand teruggebeld voor alternatief. Heel attent
Levering al de volgende dag

Het gevraagde product (zijglas voor een houtkachel) werd na 10 werkdagen in goede conditie geleverd.

Plaat warmtevast gips besteld. Ondanks vermelding dat een en ander op voorraad was en direct verzonden zou worden na een week herhaaldelijk moeten mailen en bellen wat de status was. Object was toch... Plaat warmtevast gips besteld. Ondanks vermelding dat een en ander op voorraad was en direct verzonden zou worden na een week herhaaldelijk moeten mailen en bellen wat de status was. Object was toch niet op voorraad, en helaas gebroken aangekomen bij magazijn. 3 weken laten bleek de plaat alsnog verstuurd, wederom na herhaaldelijk bellen/mailen en beloftes om updates te sturen. Bij aankomst bleek de plaat net als de eerste gebroken te zijn, logisch je kunt een gipsplaat niet versturen in 2 laagjes bubbeltjesplastic. Herhaaldelijk navraag leerde mij dat de plaat eigenlijk niet beschikbaar had moeten zijn voor verzending via de webwinkel. er werd heel schappelijk beloofd het bedrag terug te storten. Helaas liet dat ook weer 2 weken op zich wachten, en moest ook daar weer over gemaild worden voordat er actie werd genomen.

Prima website, redelijke prijzen.

Intens slechte communicatie.
Slecht verpakt.

Eric Hendrickx

Makkelijke site om mijn bestelling te zoeken - en prima levering

Zeer duidelijke website dat zelfs een onervaren persoon als ik het juiste artikel kan vinden

nope

Vlot geleverd en prima prijsstelling van de producten

Vlot geleverd

Geert Snatersen

Ze hadden het product dat ik wilde, ze hebben snel geleverd en het ziet er goed uit

niets verkeerd meegemaakt, dus kan hier niets over zeggen.

De benadering is zeer klantvriendelijk. Ik stuurde een verzoek om advies in op vrijdag. Op de dag erna kreeg ik al antwoord.

Duidelijke foto's van de aangeboden goederen. Wat ik ontvangen heb correspondeerde 100% met wat ik verwacht had op basis van de foto's op de website.

Ik vind de verzendkosten te hoog. Het pakje dat ik kreeg (stuk pakkingkoord in luchtkussen enveloppe) woog bijna niets. Dan is € 8,95 teveel van het goede naar mijn mening.