Jurico

Klare taal > Geef je score van 1 tot 5.
9.8/10
Klantvriendelijk > Geef je score van 1 tot 5.

EEN HEEL FIJN GEVOEL BIJ DE SAMENWERKING MET ELKE

Dicht bij jou als ondernemer staan, dat is onze drijfveer. Hoe heb jij dit ervaren?

ALTIJD BEREID OM TE LUISTEREN EN NAAR OPLOSSINGEN ZOEKEN

GOED

Open Communicatie

Zeer goed jullie staan altijd voor ons klaar

Jullie geven jezelf meer dan 100%

Roozenburg

Vriendelijk, doortastend en behulpzaam. Geen vraag is teveel. Ik heb steeds het gevoel dat mijn raadsman/vrouw betrokken is met mijn zaak en er alles aan doet om het tot een goed einde te brengen.

Ik weet niet wat 'dicht bij mij staan als ondernemer' betekend voor jullie. Als ik Jurico nodig heb, dan maken ze tijd voor mij.

Op welke manier heb jij onze proactieve aanpak ervaren?

Zeer positief. Ik heb altijd het gevoel dat Jurico meer betrokken is met mijn juridische zaken dan ikzelf.

smits nv

Duidelijke samenwerking

veilig gevoel met en bij jullie

Op welke manier heb jij onze proactieve aanpak ervaren?

wij zijn positief over jullie aanpak

Vlot, professioneel

Toegankelijk, vlotte communicatie, volledige en deskundige antwoorden

Op welke manier heb jij onze proactieve aanpak ervaren?

Goede opvolging van lopende dossiers

Zeer correcte en goed e opvolging

zeer goed en een zeer goede opvolging van de dossiers zowel naar ons toe

zeer goed

Pragmatisch

Open samenwerking

Oplossingsgericht

Joris Broothaerts / Verisol

Sympathieke correcte professionele mensen met een hart en verstand.

Zijn daar als nodig. Denken mee.

Op welke manier heb jij onze proactieve aanpak ervaren?

Correcte invoering van procedures en bijhorende documenten.

van der Aa BV

Begrip, luisteren, oplossing.

Ik ben steeds zeer goed geholpen geweest en er werd duidelijk en snel gecommuniceerd.

Op welke manier heb jij onze proactieve aanpak ervaren?

Ik kan niet echt vergelijken omdat ik al sinds het begin met jullie werk. Maar ik waardeer het dat er steeds zoveel mogelijk bemiddelend gewerkt wordt waar mogelijk en dat er, waar nodig,... Ik kan niet echt vergelijken omdat ik al sinds het begin met jullie werk. Maar ik waardeer het dat er steeds zoveel mogelijk bemiddelend gewerkt wordt waar mogelijk en dat er, waar nodig, doortastend opgetreden wordt.