7.4/10
6.8/10
7.2/10

Rene Vissers

Een foute levering - schroeven - kan gebeuren in deze bizarre drukken tijden. Geef het gewoon toe, stuur de juiste schroeven, maar ga de verkeerde levering niet goed praten. Het is heel duidelijk te... Een foute levering - schroeven - kan gebeuren in deze bizarre drukken tijden. Geef het gewoon toe, stuur de juiste schroeven, maar ga de verkeerde levering niet goed praten. Het is heel duidelijk te zien dat de geleverde schroeven te kort zijn. Zelfs jullie eigen beschrijving bevestigd dit.

snelle levering

De schroeven die in de gebruiksaanwijzing staan aangegeven geven comfortabeler gevoel. Het zijn ook degene die in de beschrijving staan. De schroeven die geleverd zijn zijn een cm korter en u... De schroeven die in de gebruiksaanwijzing staan aangegeven geven comfortabeler gevoel. Het zijn ook degene die in de beschrijving staan. De schroeven die geleverd zijn zijn een cm korter en u schrijft dat dit ook goed is en ze zelf ook gebruikt. Geef gewoon toe dat er een foutje is gemaakt en lever nieuwe schroeven. Nu heb ik voor 15 euro elders schroeven moeten kopen. U komt niet langs als mijn bank instort ten gevolge van te korte schroeven. Geef gewoon je fout toe en stop met "dat het wellicht wel beter is " . JAMMER

tiny

Zelfbouwpakket badmeubel super mooi !

mooi hout en duidelijke werktekening en een vriendelijke bezorger.
Communicatie heel duidelijk en mooi op afspraak.

iets beter letten op het juiste aantal schroeven bij het product wij hadden te weinig.

Suzanne Verbij

Perfect

Snelle communicatie, alles te volgen je word goed op de hoogte gehouden

Frank Bulten

Na een beetje googelen op een stalen onderstel, kwamen wij op deze website een onderstel tegen die ons wel kon bekoren. Hij was zelfs nog in de aanbieding, dus dat kwam mooi uit! Ook is er nog de... Na een beetje googelen op een stalen onderstel, kwamen wij op deze website een onderstel tegen die ons wel kon bekoren. Hij was zelfs nog in de aanbieding, dus dat kwam mooi uit! Ook is er nog de mogelijkheid te kiezen voor een zwart gespoten of een onbehandelde variant. Omdat wij het onderstel buiten wilden gaan gebruiken, is er wat heen en weer gemaild met diverse vragen. Uiteindelijk gekozen voor en onbehandelde variant, zodat we nog konden experimenteren met een roestmiddel of als dat niet goed uit zou pakken het onderstel konden laten poedercoaten, aangezien dat vele malen sterker is dan de lak die er anders opgespoten zou worden. Na het afhalen pakken we het onderstel thuis uit, blijkt deze toch zwart gespoten! Direct gemeld en na het weekend kwam hier als eerste reactie de bevestiging dat dat inderdaad niet de bedoeling was, maar een ander er waarschijnlijk blij mee geweest zou zijn.... Het vervolg van deze afhandeling ging mijn inziens nogal stroef. Ik heb zelf enkele opties voorgesteld, waaronder het komen ruilen voor een onderstel dat wel onbehandeld was en dat ik ook besteld heb. Dit bedrijf wil echter liever het onderstel op komen halen en de koop ontbinden, terwijl ditzelfde onderstel nog steeds gewoon te bestellen is MET de optie hem onbehandeld af te nemen. Na het aankaarten hiervan, kan dat inderdaad wel, maar dan wel tegen de normale prijs en niet voor de actieprijs die ik ervoor betaald heb.... Volgens mij hadden we toch al een overeenkomst? Daar gingen wij dus niet mee akkoord. Ook nog uitgezocht wat het laten stralen zou kosten, maar dan zou ik er zelf druk mee zijn en na het weinig meedenken in oplossingen en het gewoon niet willen nakomen van de gesloten koopovereenkomst, vond ik dat ze zelf maar moeite moesten doen en kosten moesten maken. Uiteindelijk dus toch gekozen voor ontbinding en het op laten halen van het onderstel. Vervolgens wel netjes binnen 2 dagen na het weekend (vrijdags opgehaald), het geld retour gestort. Blij dit afgesloten te hebben. Inmiddels elders een ander tof onderstel gekocht.

Overzichtelijke website.

Zorg er koste wat het kost voor dat je een afgesloten koopovereenkomst na komt. Ook als er geld bij moet. Er kan altijd iets mis gaan. Pech gehad, zie dat als leergeld. Cursus service verlenen ten... Zorg er koste wat het kost voor dat je een afgesloten koopovereenkomst na komt. Ook als er geld bij moet. Er kan altijd iets mis gaan. Pech gehad, zie dat als leergeld. Cursus service verlenen ten gunste van de klant en niet in het voordeel van jullie bedrijf zou jullie goed doen.

Patrick

Mooie zwarte tafelpoten

duidelijke communicatie

neen

Karin

Wij hebben de steiger houten tafel met steigerbuizen gekocht en we zijn zeer tevreden!

Duidelijke communicatie, duidelijke website

Levertijd verkorten.

Harlaar

Snelle levering, vriendelijke chauffeur. Bij het in elkaar zetten van het steigerhouten bed met fruitkistjes kwamen we erachter dat niet alle gaten voor de schroeven waren voorgeboord. Dus even... Snelle levering, vriendelijke chauffeur. Bij het in elkaar zetten van het steigerhouten bed met fruitkistjes kwamen we erachter dat niet alle gaten voor de schroeven waren voorgeboord. Dus even nameten en toen zelf gedaan. Ook was er een plank bij het voetbord waar hars uit kwam. Dat zal te maken hebben gehad met de kou buiten. Het bed zat verder snel in elkaar en we hebben er al heerlijk op geslapen.

Mooi gebruikt steigerhout, stevig bed

Goed checken of alle voorgeboorde gaten erin zitten

Iris

Goed. Duidelijke communicatie

Mooi product tegen een goede prijs.

Na bestelling kon ik niet in de bevestiging lezen wat ik besteld had en tegen welke prijs. En Odin had gekozen voor afhalen of bezorgen.

E.

Top service en producten!

Communicatie

Willemsen

Prima dienstverlening

Duidelijke informatie

Er was geen montagehandleiding beschikbaar voor het gekozen bed