7.4/10
6.8/10
7.2/10

Anoesjka

Prima service, makkelijk bereikbaar zowel telefonisch als via mail, klantvriendelijk

Klantvriendelijk, makkelijk bereikbaar

Sebastiaan

Professioneel en degelijk

Flexibiliteit, punctualiteit, meedenken

Chris Nijholt

Tafelpoten gekocht. Boven verwachting qua kwaliteit en uitstraling. We zijn er erg blij mee

Goede communicatie

De levertijd is iets waar misschien wat aandacht voor mag zijn. Duurde een aantal weken.

Lowenthal

Lange levertijd, bij levering ontbraken er 6 schroeven en niet alles was voor geboord; waardoor het nog een klus was alles netjes in elkaar te krijgen. Lade ligt "gewoon" los op de grond, had wel... Lange levertijd, bij levering ontbraken er 6 schroeven en niet alles was voor geboord; waardoor het nog een klus was alles netjes in elkaar te krijgen. Lade ligt "gewoon" los op de grond, had wel zijgeleiders verwacht. Alles bij elkaar best veel geld voor wat je krijgt. Hopelijk krijgen we de schroeven nog nageleverd.

Mijn zoontje vind zijn bed prachtig

Alles nakijken bij levering. Niet alles voor geboord en ontbreken schroeven.

Olaf Van Veen

Goed en aardig

Goede telefonisch contact

Niks

Rob Bruyn

Ik had de maat van mijn buitenkeuken
aangepast naar 184.5 maar ik kreeg toch een te grote bouwwerk
Moet nu weer planken verwijderen en inkorten, communicatie gaat niet goed.

X

Communicatie

Gerke Holtrop

Bijzonder goed

overzichtelijke info over het product

Harald van der Hoek

Overzichtelijke website, duidelijk bij bestelling. Ook direct helder over leverdatum en deze datum ook gerespecteerd.

Mooie producten, degelijke kwaliteit

Er waren schroeven te weinig en die er wel bijzaten waren korter dan aangegeven op de pakbon. Het beloofde boortje en het schroefbit zaten er ook niet bij. Gelukkig zelf ruim voorzien, dus bed in... Er waren schroeven te weinig en die er wel bijzaten waren korter dan aangegeven op de pakbon. Het beloofde boortje en het schroefbit zaten er ook niet bij. Gelukkig zelf ruim voorzien, dus bed in elkaar kunnen zetten. Maar toch slordig.

nijenhuis

Tevreden, snelle levering

werken netjes

contact met klantenservice kan iets beter

WN de Zoete

Top bedrijf, zeer snel bericht en zeer snel geleverd. Betreft een buitenkeuken welke niet voorraadig zijn, maar pas bij bestelling geproduceerd wordt kan ik mij voorstellen met het model en met een... Top bedrijf, zeer snel bericht en zeer snel geleverd. Betreft een buitenkeuken welke niet voorraadig zijn, maar pas bij bestelling geproduceerd wordt kan ik mij voorstellen met het model en met een lengte van 3700mm. Desondanks is onze bestelling binnen 14 dagen geleverd en jawel zij bellen van te voren met de aankomst tijd verdorie ze waren 1 minuut te vroeg. Ik wil aangeven dat ik veel review heb gelezen en ik moet zeggen ik kan niets verzinnen om te klagen. Oké aantal schroeven mag wat meer zijn. BESTE JORG-STEIGERHOUT B.V. bedankt voor de goede service. Gaat zo door.

goede omschrijving producten en duidelijke voorwaardes.

Product levering: kleinmateriaal goed tellen op de juiste aantallen. schroeven en handgrepen 2 te weinig geleverd echter niet spannend willen toch andere grepen.