B van dam

Top product!!

Mooie kwaliteit kleding!! Super niks op aan te merken.

Vind het erg jammer dat de kids collectie niet wordt aangevuld met andere kleurtjes. Anders had zeker nog meer gekocht.

Daymian

Goede service, snelle verzending en heel gaaf dat je zelf je kleding kunt customizen.

Snelle verzending

Jasper

Zeer goede en snelle service

Kwaliteit ook zeer goed, website gemakkelijk

nark

Geweldig

snelle levering

Roos

Stond op de site dat alle maten nog beschikbaar waren. Uiteindelijk kreeg ik via een medewerker te horen dat alleen nog maar s beschikbaar was. 3 dagen later hoorde ik dat niks meer beschikbaar was... Stond op de site dat alle maten nog beschikbaar waren. Uiteindelijk kreeg ik via een medewerker te horen dat alleen nog maar s beschikbaar was. 3 dagen later hoorde ik dat niks meer beschikbaar was terwijl alles nog op de site stond. Wel heb ik mijn geld terug gekregen.

Goede klantenservice

Haal van de site af als de maten er niet meer zijn.

Youri Minartz

De loose tee's zijn erg fijn, zit heel erg lekker!

Snel en duidelijk.

Contact met de klantenservice kan wat beter, soms duurt het lang voordat er een reactie komt

Demiun

Perfect

Levert snel

Casper

Super service
Goeie kwaliteit

Stinos

Geweldig product. Snelle levering. Spelen goed in op de wensen en behoeftes van de consument. Klasse!

Goede kwaliteit

Geen opmerking

Floris

Ik heb eerste een slim fit besteld, deze viel een beetje klein en is vooral strak. Ik heb deze geretourneerd en dit ging heel gemakkelijk en best vlot, ik heb daarna een loose for besteld die... Ik heb eerste een slim fit besteld, deze viel een beetje klein en is vooral strak. Ik heb deze geretourneerd en dit ging heel gemakkelijk en best vlot, ik heb daarna een loose for besteld die perfect valt en van goede kwaliteit is! Het enige jammere is dat er een heel klein zwart vlekje ik het shirtje zit, maar voor de rest helemaal top!

Goede service
Klantvriendelijk

Alleen het kleine vlekje is jammer