Jansa BV

Van Lith

Prima, goede info en service.

Snel contact

Bosker

Tot op heden kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over de bestelling maar zeker niet minder belangrijk in deze tijd: de aflevering. In een woord: geweldig geregeld!
Een dingetje was mij in...
Een dingetje was mij in jullie mail niet duidelijk en dat was:
- geplande leveringstijd
- verwachte leveringstijd
Maar kortom: mijn complimenten!

De luifel moet nog opgehangen worden maar ik hoop dat dit geen problemen geeft.

Afspraken en levering

In de mail:
- geplande leveringstijd
- verwachte leveringstijd
Bovenstaande kan m.i. voor onduidelijkheid zorgen.

Segers

Duidelijke website en correcte communicatie

Snelle en correcte levering, goed product

Handleiding installatie op papier in de doos was zeer beperkt

JM

Zeer positief

prijs/kwaliteit is netjes en de foto's op de website geven een goed beeld van het product

Steijlen

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Snelle en correcte levering en duidelijke gebruiksaanwijzing voor doe het zilver.

Vincke Stefaan

Alles zoals ik had verwacht

mooie afwerking

Bart Swennenhuis

Veel info over product: materiaal, gewicht. Hierdoor kon ik het product goed beoordelen. En de op-maat-maak service natuurlijk.

Het in de muur rammen van de 'Deurluifel Den Haag' muurpluggen was wel spannend. Bang om het fout te doen. Het zou handig zijn om te weten dat het OK als dat er nog een halve cm speling tussen de... Het in de muur rammen van de 'Deurluifel Den Haag' muurpluggen was wel spannend. Bang om het fout te doen. Het zou handig zijn om te weten dat het OK als dat er nog een halve cm speling tussen de kop van de bout en de alu muurdragers zit. Het komt goed als je de bout aandraait daarna.

piet dekeyzer / ann verschuere

Correcte, snelle levering

goede beschrijvingen

Quirin bussum

Mooie luifels

Mooie luifels onderhoudsvrij, goed in elkaar te zetten. Alleen ook vermelden dat twee beschermfolie verwijderd moeten worden!

Extern vervoerd bedrijf had het pakket niet ingeladen. Tussen 11,30 - 13,30 bezorgtijd ! 10minuten voor13,30 berichtje over 20 zijn we bij u. 3 uur gewacht. Gebeld u wordt teruggebeld moet nog... Extern vervoerd bedrijf had het pakket niet ingeladen. Tussen 11,30 - 13,30 bezorgtijd ! 10minuten voor13,30 berichtje over 20 zijn we bij u. 3 uur gewacht. Gebeld u wordt teruggebeld moet nog gebeuren. Mail Volgende dag tussen 6,30 - 7,30 bezorgen toch geen tijd als je geen boer bent.

Geert

Netjes afgeleverd