Jansa BV

Sjoukje Joling

Prima, alle beloftes zijn stipt nagekomen.

Ze doen wat ze zeggen, alles correct en netjes afgehandeld.

x

Prima materiaal, goed eindresultaat, makkelijk bestellen

snelheid van afwerken van een bestelling; bezorgproces

de gebruiksaanwijzing behoeft verbetering. Bijv bij het aanbrengen van de rubbers dat deze niet over het aluminium moeten komen maar zo afgeknipt moeten worden dat ze alleen op het plastic komen. En... de gebruiksaanwijzing behoeft verbetering. Bijv bij het aanbrengen van de rubbers dat deze niet over het aluminium moeten komen maar zo afgeknipt moeten worden dat ze alleen op het plastic komen. En bij dit type keilbouten moet je direct nadat je ze er in slaat, de bout aangedraaid totdat het ijzertje zich in de huls vastgezet heeft. Pas daarna de bout weer losdraaien, de luifel aanbrengen, en de bouten weer vastdraaien. Als je dat niet doet, is er een behoorlijk grote kans dat de bout niet meer pakt in het ijzertje en de keilbout niet meer functioneert. Dit zal voor iemand die het dagelijks doet overduidelijk zijn, maar voor iemand die dit zelden gebruikt is het goed dat op te schrijven

reekers

Prima!!

goede kwaliteit

zo door gaan

Minder

Eerlijk ,oprecht een mee denkend

Dat ze als je om echt advies vraagd dat ze ook mee denken wat zou passen voor de situatie .

Een tip , dat er ook genoeg tijd een ruimte is in toeganglijkjeid van de showroom. Ik ben iemand die graag de producten zien en om te kunnen vergelijken . Ik koop en bestel niet zomaar blind "... Een tip , dat er ook genoeg tijd een ruimte is in toeganglijkjeid van de showroom. Ik ben iemand die graag de producten zien en om te kunnen vergelijken . Ik koop en bestel niet zomaar blind " allen "via de site

nvt

Goed, alleen zouden er nog zwarte afdekdopjes na geleverd worden.
Deze zijn nooit gekomen.

Komen op tijd, telefonisch goed te bereiken.

Wanneer je iets belooft kom dit dan ook na.

Huisartsenpraktijk Zwarteweg

Netjes geregeld, betrokken bij het project, toegankelijk, probleemloos

Duidelijk verhaal, doen wat ze beloven

GB

Prima product voor een scherpe prijs. Levertijd zou korte mogen.

Prijs / kwaliteit

Levertijd

Particulier

Goed bedrijf en technische kennis

Geen idee

Mps

Prijs kwaliteit is oké afspraken voor levering was heel goed geregeld en alles is volgens afspraak verlopen

Info op website is duidelijk

Geen voor mij

Lahaye

Telefonisch contact was Vriendelijk en goede uitleg over onze aankoop (dubbel voordeur-afdak) hoe die in elkaar te zetten en op te hangen...nog filmpje hierover ontvangen via watsapp!

Goede uitleg over de aankoop!

Géén