Klantenservice

Adrian Orsa

Goede producten zoals ik had verwacht, maar de levering duurde 3 dagen langer dan verwacht en het bezorgbedrijf gaf geen uitleg.

Beste Adrian,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te horen dat uw levering is uitgesteld. We gaan contact opnemen met onze transporteur.
Misschien kunnen we nog iets voor beteken...
Beste Adrian,
Bedankt voor uw review.
Misschien kunnen we nog iets voor beteken door contact op te nemen met onze klantenservice
U kunt ons mailen via ‘Klantenservice@jandeisolatieman.nl’ mocht er in de toekomst ooit nog een misverstand zijn.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
We hopen u nog eens terug te zien in de webshop of wellicht op locatie te Oss.

Hubert Knispel

Uitstekend en sn

Beste Hubert,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Alexander Broeren

Komen afspraken na, helpen met laden. Nemen zelfs afval ongevraagd terug.

Beste Alexander,

Rob Kors

Snel en betrouwbaar

Beste Rob,

M Olthof

Goed, goedkoop en snel. Echt een aanrader!

Beste M. Olthof,

Chantal Schluep

Fijn bedrijf

Beste Chantal,

De Passiebloem

De bestelling was snel geregeld en de afhandeling ook.

Beste,