Wieke van Acquoij-Steenbeek

Vlot goede afspraken gemaakt en prima werk geleverd.

K. Plantinga

Super. We zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Janny Buiter

Snel en vakkundig gedaan..zeer tevreden over het eindresultaat.

Fam. R. Dijkstra, Drachten

De werkzaamheden zijn uitgevoerd volgens zijn toezeggingen. Naar aanleiding van onze goede ervaring met zijn vader en de presentatie op zijn website, hebben wij contact met hem opgenomen.
De werkzaamheden zijn uitgevoerd volgens zijn toezeggingen.
Wij zijn tot dusver tevreden.

Tineke Groenewoud

Uitstekend en zeer tevreden!

J.Terpstra en familie Harms

Nade aanvraag per telefoon zijn de graven binnen een week heel mooi opgeknapt. Ik ben tevreden over uw werk.

Tineke Broersma

Positief. Jimmy reageert snel op mail, vraagt realistische prijs, geeft helder het tijdspad aan en levert goed en mooi resultaat. De marmeren steen van mijn broertje is weer als nieuw maar wel met... Positief. Jimmy reageert snel op mail, vraagt realistische prijs, geeft helder het tijdspad aan en levert goed en mooi resultaat. De marmeren steen van mijn broertje is weer als nieuw maar wel met de uitstraling van een 50 jaar oud grafsteentje. Heel mooi. Wij zijn erg tevreden.

A. v.d. Heide.

Alles zeer correct afgehandeld. Mooi werk geleverd voor de afgesproken prijs.

Tineke Groenewoud

Persoonlijk benaderd tijdens werkzaamheden in ons de dorp. Dhr de Haan heeft ons een offerte toegestuurd en per mail is alles verlopen. Foto’s toegestuurd gekregen van het opgeknapte graf van onze... Persoonlijk benaderd tijdens werkzaamheden in ons de dorp. Dhr de Haan heeft ons een offerte toegestuurd en per mail is alles verlopen. Foto’s toegestuurd gekregen van het opgeknapte graf van onze vader. En wat is het mooi gedaan! Super blij mee!
Keurig en afspraken nagekomen!
Wij zijn erg tevreden.

Sietse