Contact
Levertijd
Productinformatie

Coen

Top! Bevestigingmail gemist want kwam in spambox, mailtje gestuurd naar klantenservice en binnen een uur respons

Leo Slotboom Utrecht

Eerdere keer TomTom gekocht snelle levering.Ben tevreden.

Geen verbeterpunten prima zo

Tom Tom navigatie besteld op zaterdag .Dinsdag al in huis.

Prima. Ik had de tomtom easy porthouder snel in huis.

Helemaal goed want de bestelling lag twee dagen later in de bus

Wij hadden een iPad gekocht van meer dan 600,-. Ik had het fijn gevonden als ik een mail had gekregen wanneer de bestelling was opgestuurd. Dat geeft altijd een fijn gevoel. Nu moest ik zelf steeds... Wij hadden een iPad gekocht van meer dan 600,-. Ik had het fijn gevonden als ik een mail had gekregen wanneer de bestelling was opgestuurd. Dat geeft altijd een fijn gevoel. Nu moest ik zelf steeds de bestelling volgen via een link en bestelnummer

Reactie iZi-Deals:

Beste klant,
Beste klant,
Als de bestelling door ons is verzonden ontvangt u van ons een e-mail met hierin de track/trace code van uw bestelling en een link naar de website van PostNL waar u de bestelling kunt traceren. Mogelijk is deze e-mail in uw 'ongewenste' of 'spam' mail terecht gekomen.
Onze excuses voor het ongemak.
team iZi-Deals

nee

Snelle service en attentvol; kreeg extra bevestigingsmateriaal nagezonden

Duidelijke omschrijving van het product en snelle levering.

Sicco

Bestelling plaatsen ging vlot en prettig. Reactie op bestelling plaatsen was ook vlot binnen. Daarnaast het kunnen volgen van de bestelling is erg prettig. Kortom prima

Goede service!

×