Contact
Levertijd
Productinformatie

R.A blommers

Volgens mij goed en snel met leveren

ja ik wil de volgende keer gelijk een factuur zien met daarop betaalt

Reactie iZi-Deals:

Beste RA Blommers,
Bedankt voor uw reactie, mogelijk is de mail met uw factuur in uw 'spam' of 'ongewenste mail' mappen terecht gekomen. We zullen deze nogmaals aan u toezenden.
Met...
Beste RA Blommers,
team iZi-Deals

Guus van Oor

Fijne tent, prima aanbod met goede prijzen. Vooral goede en duidelijke communicatie en uitstekende aftersales.

Hou dit niveau aan! Chapeau!!

Nvt

Waardeloze bedrijf.

Mijn scharp smart binnen paar maanden defect. Meedere malen aangeven dat verschillende functies niet doen. Moet maar dit moet moet moet mee julkie verantwoordelijk. Waardeloze bedrijf.

Nooit meer jullie troep.

Niets, ze kunnen niet verbeteen dan onzin uitkondigen

Reactie iZi-Deals:

Beste Jamal Hajou,
Bedankt voor deze feedback, ook al is deze helaas niet positief, het helpt ons wel met het verbeteren van onze service.
Ons inziens hebben wij er tot op heden alles aan...
Beste Jamal Hajou,
Ons inziens hebben wij er tot op heden alles aan gedaan om u in alle redelijkheid te helpen waar mogelijk. Helaas kunnen wij niets veranderen aan hoe u dit ervaart. Desalniettemin vinden wij vinden het zeer jammer dat u alles zo hebt ervaren.

Astrid Buijnsters

Niets

Vincent

Snelle levering, geen gedoe

R Polderman

Helaas geen bericht wanneer en/ of hoe laat het pakket bezorgd zou worden.

Carla Prins

Goede gerichte informatie waargemaakt

wim boeschoten

Heel erg tevreden

Nvt

Migiel Boon

Scherpe prijsstelling, vlekkeloze bestelprocedure en snelle levering binnen de afgesproken tijd.

Geen.

Mario Braat

Prima. Snelle levering. ?

Gewoon doorgaan zo.