Viktoria

Het was top. Super snel en fijn hartelijk bedankt.

Super snelle levering

Laurine

It's a present!

Ontzettend klantvriendelijk en leuk ingepakt. Persoonlijk kaartje kan ik altijd waarderen.

Esther

Goede webwinkel met leuke producten. Ze hebben een gratis inpakservice, een hele leuke mogelijkheid en top dat het gratis is!
De bestelling had ik snel in huis en er zat nog een leuk bericht...
De bestelling had ik snel in huis en er zat nog een leuk bericht bij. Een aanrader!

Gratis inpakservice
Vriendelijk
Leuk aanbod

Shikma Sharon

Very friendly customer service, going the extra mile

Service

Demi

Goed >> ik heb wel het idee dat er meer spullen in de winkel te vinden zijn dan op de website voornamelijk met de potjes. Maar het aanbod op de website is breed genoeg.

Snelle levering, leuk kaartje + diverse spullen op de website.

Ruis

Cadeau was leuk verpakt . Het enige waar ik bang voor ben straks als de batterijen op zijn, dat ze het dekseltje niet open krijgt waar deze inzitten. Ik had dat nl na opening geprobeerd maar kreeg... Cadeau was leuk verpakt . Het enige waar ik bang voor ben straks als de batterijen op zijn, dat ze het dekseltje niet open krijgt waar deze inzitten. Ik had dat nl na opening geprobeerd maar kreeg het niet open.

Vooral dat het er snel was en dat het heel mooi ingepakt was met een aardig kaartje erbij.

Corine

Leuke producten en snelle levering

Mooi ingepakt

LDUC

Ik heb drie leuke kerstballen besteld. Ze werden snel en goed ingepakt verzonden. Ze stuurden ook een mailtje dat 1 van de kerstballen een defect had zodat ik de bestelling mocht annuleren of voor... Ik heb drie leuke kerstballen besteld. Ze werden snel en goed ingepakt verzonden. Ze stuurden ook een mailtje dat 1 van de kerstballen een defect had zodat ik de bestelling mocht annuleren of voor 50% korting toch wou ontvangen.

Mirelle

Leuke spullen, makkelijk te bestellen, duidelijkheid over je aankoop en verzending, snelle verzending en een attent kaartje bij je pakketje

Its a present

Super!

Leuk dat er een kaartje bij zat