Eva Kruijswijk

Goed, Snelle service en duidelijk overzicht van producten. Enige verbeterpunt: het pakket met handige pizza spullen. Ik kon niet zien wat erin zat er daarom niet gekocht. Jammer. Op mijn mail is... Goed, Snelle service en duidelijk overzicht van producten. Enige verbeterpunt: het pakket met handige pizza spullen. Ik kon niet zien wat erin zat er daarom niet gekocht. Jammer. Op mijn mail is nooit gereageerd

Levering met optries om later te leveren dan de volgende dag na de bestelling

Gjelt de Graaf

Inspirerende site, voelt als een one-stop-shop voor pizza met ook een keuze uit hardware om pizza te bakken. Redelijk veel informatie over herkomst en gebruik van de diverse producten. Site werkt... Inspirerende site, voelt als een one-stop-shop voor pizza met ook een keuze uit hardware om pizza te bakken. Redelijk veel informatie over herkomst en gebruik van de diverse producten. Site werkt goed op google Chrome browser maar niet goed op Safari browser. Snelle levering van bestelling en 'open houding' van de eigenaren van Italiëplein. Ik wilde na alle teleurstellende ovenpizza's in mijn elektrische oven (tot 250 graden) een Ooni houtpellet oven kopen om de juiste temperatuur te kunnen krijgen en om de heerlijke beukensmaak in de pizza te krijgen. De Ooni was overal te koop, heb minstens 50 sites gecheckt. Maar Italiëplein kon zich prima meten met de goedkoopste aanbiedingen die ik elders aantrof. En dan gun ik natuurlijk een site als Italiëplein de bestelling. Ik hoop nog veel meer pizza-verhalen te mogen lezen op de site. Mijn bookmark hebben ze!

Eerlijke informatie, goede prijsstellingen

Wouter Oers

Fijn kopen

Snelheid, totaal service, producten, kennis en kennis delen

bram vandenbussche

Fantastisch!

Bestelling en levering naar België in 19 uren😃

Katja Ligtvoet

Goede nette en vlugge service

Zeer vlug

John Wolfs

Helemaal top!

uitleg,snelle levering ,goede produkten

Jacco Doornenbal

Fijne winkel met precies de range die je als "pizzamateur" nodig hebt.
Kortom toppers.

Prettige webshop.
Snelle en accurate levering.
Goede achtergond info.

Fred Warnaar

Goed, vakkundig advies, zeer klantvriendelijk etc. etc.

Alles ….. zie hierboven.

K.K.